|
|||
|
|||
golf 1 1978
hoi
ik heb mij dus een nieuw projektje aangeschaft met name een golf 1 van 1978. Verlaging van Vmaxx eronder en Maserati velgjes Interieur wordt nog veranderd door een lederen exemplaar en de motor word ook nog eens onder handen genomen Zo heb ik hem gekocht Zo is hij nu reeds na enkele dagen grtz kelt |
|
|||
|
|||
Nice...
Lijkt of die auto al een fijne vorige eigenaar heeft gehad ofniet? Had hij hem ook als project? Dus heb je er nog meer foto's van? |
|
||||
|
||||
zoo, die maseratie velgen zijn eigenlijk wel erg mooi!!
nog niet veel vaker gezien. Is dat steek 4x98?? Echt mooi.
|
|||
|
|||
yep
de maserati zijn 4x98 vorige eigenaar had hem inderdaad al mooi gemaakt ik kocht hem wel op ori hoogte en met ori velgen De velgjes worden wel nog gepolijst en het interieur dat er nu inzit is volledig gescheurd. Er ligt al ee zwart skaie exemplaar te wachten meerdere foto's volgen bij vordering grt kelt |
|
||||
|
||||
Wat voor `ne uitvoering is et, en wat voor blokske ligt erin?
|
||||
|
||||
Leuke auto heb je gekocht! Hopelijk heb je er veel plezier van .
Je gaat toch wel het laswerk uitbesteden he wat eraan gebeuren moet. Tis jammer wat er met je Swallow-tail gebeurd is namelijk . |
|
|||
|
|||
Quote:
stop bitching about that car hij is toch ook verkocht en aan deze moe niet gelast worden |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Gangstah modus denkss : |
|
|||
|
|||
uitvoering is een simpele golf C
met een 1100cc blokje in met ongeveer 93000 km Veranderingen aan de motor staan er momenteel nog niet op de planning, enkel een optische verfraaing grtz kelt |
|
||||
|
||||
@ Moroder
|
|
||||
|
||||
vind die beige kleur altijd goed staan bij een vw'tje.
Polo/golf1&2, passat etc. zien er altijd goed uit, past goed bij de tijd!
|
||||
|
||||
leuk golfje...velgjes staan grappig...keer wat anders
|
||||
|
||||
Quote:
whahahahaha pis hier zowat in me broek...
|
|||
|
|||
Super jongens... nu hebben jullie Kelt hier ook al weggejagen... ik zou iig niet meer terug komen na zo'n kut commentaar!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Quote:
hihi dees is een goei broekies zijn de beste hoor lol nee effe serieus De wagen is zeer gezond en dus een goede basis om mee verder te werken. Nieuwe bandjes voor de velgen zijn reeds onderweg uit duitsland ze staan nu een beetje te ver naar buiten en raken dus in de schermen Vraag: Kan je het voorste en achterste camber negatief zetten??? kelt |
|
||||
|
||||
Limburgers...