|
||||
|
||||
Schade aan Jetta
Gelukkig hebben jullie gisteren m'n Jetta zonder schade kunnen zien. Nu kun je hem met schade zien.
Kwam vandaag thuis en m'n moeder zei dat er iets heeeel ergs was gebeurt... Ik dacht, iemand dood ofzo? Heel verhaal, uiteindelijk kwam het erop neer dat er iemand tegen de Jet-Raket heeft gezeten... Op Retro had ik het er met Stijn volgens mij over dat ik nu onderhand alles gehad heb aan dat ding, maar dit had ik nog niet gehad Buurman wist waarschijnlijk wie het geweest is, dus ff afwachten maar. Morgen naar de onze vrienden in het blauw, want die hadden geen zin om zelf te komen.. Ze hadden het te druk met foto's maken denk ik En om het topic leuk te vullen, hier wat foto's; Gisteren op Retro (foto van Rene ) Resultaat van vandaag; Nu maar afwachten of ik uberhaubt nog wat kan beuren..
|
||||
|
||||
knap kut....succes!
|
||||
|
||||
Aaiii das wel heel k*t voor je
Heel je rand is ook verbogen... En die knipperlichtjes, jah dan heb je meteen een excuus om een paar witte te kopen Voor de verderest valt het nog wel mee, maar t blijft klote PS: misschien heb ik nog wel een oranje knipperlicht ergens liggen, maar dat weet ik niet ckrs... zal vanaaf ff kijken!
|
||||
|
||||
Dat is fucked!
Hij stond er nog zo mooi bij tijdens retro Nu maar snel de roller erover heen |
|
||||
|
||||
zonde
heb net nog een fototje van je jetta in de gallery gezet bij de foto's van retro hoop dat je de dader vind en dat je de schade snel kan herstellen
|
||||
|
||||
Tsja, zonde is het zeker, maar er zijn ergere dingen. Het is altijd nog beter dan een cafe zonder bier
Witte knippers zijn wel leuk, maar erg duur (als je er uberhaubt al aan kunt komen). @ Edrik; je Golf en de Jet stonden er idd tof bij op Retro @ VWPolo; tof
|
||||
|
||||
Minder
Succes met de wederopbouw
|
|
|||
|
|||
Oei, that sucks kerel!
Misschien even via het waarborgfonds proberen, heb ik toen ook gedaan met schade aan m´n Lupo. Dader was onbekend, en het is mij gelukt de schade te verhalen via dat fonds. Succes! |
|
||||
|
||||
Das weer stevig balen, hoop dat je het vergoed krijgt. Ben er zondag nog even omheen gelopen, rijdt het setje net zo goed als het staat?
|
||||
|
||||
Setje rijdt op zich prima. Was na Retro wel half doof omdat de auto nog niet uitgelijnt is Moet de toplagers nog vervangen, daarna wordt ie uitgelijnt
|
|||
|
|||
@goos-golf... heb je al op ebay gekeken? zou ik doen!
Maar dit is wel erg balen zeg... ben benieuwd hoe het afloopt!!! Suc6 he! |
|
||||
|
||||
Heb nog ff gekeken in ik heb nog een linkerknipperlicht liggen.
Bij deze de foto (glas is nog een beetje vies, maar er zitten geen scheuren in ofzo...) Bij interesse pm me maar ff Op Ebay hebben ze ook setjes witte, maar die kosten 129euro (+15euro verzendkosten) verder kom je ze inderdaad niet vaak tegen
|
||||
|
||||
das mooi kut. Je hebt idd weinig geluk met je auto
Maar sta je op een drempel bij een kruispunt/T-splitsing geparkeerd? Als je buurman het kenteken heeft opgeschreven moet dit wel goedkomen denk ik. Want die auto zal ook wel schade hebben. En als er dan blauw(/menie) op die auto zit weet de blauwe snor genoeg En anders idd via het waarborgfonds proberen en daarna natuurlijk rollen
|
|||
|
|||
grr klote zeg !!!!!!!!
en geen briefje achterlaten ...lekker volk ik heb ook al een kleine beschadiging aan mijn voorscherm van een deur van iemand geen deuk gelukkig maar wel een heel klein stukje blanke lak weg mensen hebben geen respect meer tegenwoordig |
|
||||
|
||||
@ Melly; nee, zal ik eens doen Nog bedankt voor de tip!
@ SlimShady; laat het nu nog ff zo zitten, boeid me niet zoveel. Laat het wel weten, in ieder geval bedankt voor je aanbod! Vandaag bij de Cops geweest. Auto voor de deur op de stoep geparkeerd, want alles stond vol. Daar kreeg ik al meteen commentaar op hihi. Hij zei (subtiel); "gezien de verdere staat van de auto, zal het waarborgfonds ook niet veel doen..." En aangezien er geen echte getuigen zijn doet het waarborgfonds ook weinig. De snor heeft er een mutatie van gemaakt, meer kon de goede man ook niet doen. Waarschijnlijk heeft diegene die hem geraakt heeft niet eens gevoeld. Het komt van de zomer wel goed met rollen
|
|||
|
|||
Als jij minimaal 1 getuige hebt die heeft gezien dat jij de auto zonder schade hebt weg gezet, en met schade hebt terug gevonden, kun je het waarborgfonds inschakelen.
|
|
||||
|
||||
http://auto-diversen.marktplaats.nl...nt-jetta-1.html
Heb je meteen een reserve knipperlicht, kolampen en gril
|
||||
|
||||
http://auto-diversen.marktplaats.nl...p-of-sloop.html
Misschien mag je hier wel wat onderdelen vanaf snoepen. (mocht dat zo zijn, en je dat gaat doen. Laat het mij dan ook ff weten ) En nog meer! http://auto-diversen.marktplaats.nl...perlichten.html en nog één! Deze heeft ook nog wel onderdelen maar ik weet neit of hij prijzig is.. zal me niets verbazen als ie gericht is op oude vw/audi's http://auto-diversen.marktplaats.nl...at-audi-80.html
Foto's van - 1ste Volksforum.com Meeting Last edited by Mr.Markos : 31-05-2007 at 18:34. |
|
||||
|
||||
Hmm, misschien bij Kosmeijer.. Alleen zo'n eind weg Zie dat ie ook nog een 32B heeft staan. Misschien zit er wel een 5-bak onder
@ VW Mannetje; mag die getuige ook familie zijn?