|
|||
|
|||
vraagjes golf mk2 1800i 16v
hey,
Ik heb een paar vraagjes, Ik kan voor een degelijke prijs een mk 2 kopen originele lak wel een paar kleine deukjes ma nergens door de lak (maja 17jaar he) proper intereur! echt zeer proper! Een proper vrij droog motorke. (alleen aant kleppedeksel en het darmpje van de olieverluchting na de luchtfilter da verduurd is.) Ma nu mijn vraagjes Wat zijn de nadele/voordele van deze modellekes en hun motorkes...? Is er iemand mij kan vertellen hoeveel pk's er in zulke blokjes zitte? en waar zitte de meest voorkomende roest plaatsjes..? groetjes en dank bij voorbaad... |
|
|||
|
|||
Als je zelf gen ervaring heb met het model iemand mee nemen die dat wel heeft
Is de motor een KR of een PL 139PK 129pk Rotte plekken DE Wielkasten onder de zwarte plasticrand Boden bijrijders kant Meestal valt het wel mee qua rotheid En als je haar hebt gekocht wel foto's plaatsen |
|
|||
|
|||
Quote:
nou, met die plastiek wielbogen heb ik al veel geluk dan... die krijg ik er bij maar zijn nooit gemanteerd geweest... dus daar al geen roest... ga zondag nog een keertje kijken met een ex leerkracht carrosserie van mij..; hopelijk brengt hij ook wat raad en daad mee... hoe kan ik (als leek ) op een eenvoudige wijze te weten komen of het een KR of PL is??? vaag vermoede, ergens in de chassinr.? nou, hartstikke bedankt voor de reactie! vriendelijke groetjes Dave ps: als ik de wagen aankoop zal ik heel zeker fot's posten! |
|
|||
|
|||
Staat achterin de kofferbak op een stikker
en anders op het onderblok aan de rechterkant Er zijn wel meerdere dingen waar je het aan kunt zien maar dat doen we wel van een foto als je ze gekocht hebt Succes met de koop |