|
||||
|
||||
golf mk3 vr6
Merk: Volkswagen
Model: Golf Bouwjaar: 1992 Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 1179 kg Kleur: Paars Vermogen: 128kW Cylinderinhoud: 2792cc vervangen: olie, bougie's, remblokken voor(achter nog goed voor nog een jaar) heb hier alleen geen facturen van omdat ik dit samen met een maat heb vervangen.(geen garage dus) FK led achterlichten(rood wit,2 maanden oud) FK angel eyes(powerlook) (origi aanwezig) FK knipperlichten (smoked) FK mistlampen (helder) Smoked knipperlichten zijschermen) Matzwart raamband Korte antenne (JOM) Katvervanger Tussendempervervanger Middendempervervanger Remus dubbelloops carbon uitlaat Jom sportstuur (30 cm) Jom stuurnaaf In kleur meegespoten m3 spiegels met knipperlicht (origineel aanwezig,verwarmd en elec versteltbaar) Plasma tellerplaten Pilot h7 xenon set (8000 kelvin van 2 maanden oud) Mk4 pook Enkel wisser systeem (DTM stijl) Armsteun(geen origi) Tankklep met VW paintbrush Slotloze deurgrepen (origi aanwezig) Armor plates Supersport schroefset (0 / 120 mm) Ahterwisser moter + wisser arm verwijdert BorbetT velgen(16 inch) 2 x 9 j (205/45/16) 2 x 7.5 j (195/45/16) Kmei luchthapper(onderin knipperlicht) aanzuig buis voor openluchtfilter 100 / 80 mm verlaagt Gemini klasse 2 alarm met comfort module(alle ramen sluiten automatisch) originele bbsjes met 4 x 205/50/15 michelin pilot's(6 a 7 mm profiel) achterwielkasten opgeklopt en getectyleert, wielkastlijsten moeten er alleen nog opgezet worden(kitten) rechterdeur een deuk (linker en rechter deur in diezelfde kleur krijg je erbij) barstje in voorruit(kan aan een nieuwe komen) versnellingsbak kraakt in zn 2. (golf kwaal) gereviceerde versnellingsbak met drukgroep en koppelingsplaten krijg erbij. km stand:282.xxx (weet/geloof niet dat het de originele kast is. iemand die me kan vertellen hoe ik achter de originele stand kan komen hoor ik graag) versnellingsbak olier ververst alleen kraakt nog steeds (syncromeshringen) apk verval datum = 06 - 08 - 2007, eventueel nieuw apk mogelijk maar dan verandert de prijs. auto is beperkt inruil mogelijk. auto hoeft zeker weten niet weg maar als iemand er intresse in heeft hoor ik het wel of als iemand een golf 2 g60 heeft(voor inruil). http://auto.marktplaats.nl/volkswag...removed=1#photo VRAAGprijs:2750
|
||||
|
||||
2500?
|
||||
|
||||
mag op slot, ze is verkocht