![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Hier ook nog iemand naar de VW Forum meeting geweest? Ben wel even geweest en het zag er wel aardig uit! Ik heb de foto's ervan online gezet op www.vwfanatics.nl
|
|||
|
|||
![]() wij zijn ook net terug !
was een zeer geslaagde meeting ! zal straks is ff foto's posten !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Ok dan, ben benieuwd
![]()
|
|||
|
|||
![]() thank's voor de nice foto's
![]() zijn trouwens echt veel foto's gemaakt van mijn einzer vadaag damn zeg was echt niet normaal ![]() grts richard ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ben er ook geweest, en heb nog een aantal forum-auto's gespot
![]() Verder ook wel veel mooie auto's gezien, zijn er natuurlijk altijd weer wat bij die het moeten verpesten..trappertjes ![]() ![]() Zal zo eens foto's posten !! |
|
|||
|
|||
![]() ben benieuwd naar de fotos.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Kevin20v, tevens winnaar MK4: ![]() Jaah zelfs " Mast " was aanwezig vanuit Belgie ![]() ![]() VW Leusden: ![]() ![]() ![]() Uhm.... ![]() ![]() ![]() Black Devil / BK Custums: ![]() Polonick: ![]() ![]() Stand Sanspeed met o.a. Vinyard: ![]() ![]() Onze buren uit Groenlo/Eibergen: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Erg mooie Edition One ![]() ![]() Hele dikke Rocco !! ![]() ![]() ![]() ![]() Groeten, ![]() Last edited by PJVL_G60 : 27-05-2007 at 20:24. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Miste jou al Ruurd ![]() Waar hing je uit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() veel bekende gezichten.. vooral op die een-na-laatste foto
![]()
|
||||
|
||||
![]() Bedoel je Jan en Jan, Arno, ik ?
![]()
|
|||
|
|||
![]() was thuis was niet mooi weer hiero.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Was gezellig en heb weer effe bij gepraat met wat bekenden.
|
|
|||
|
|||
![]() Zitten hele leuke autos tussen.
En mooie fotos.
|
|||
|
|||
![]() Ben ook ff gaan kijken, leuke auto's gezien en het was zelfs droog.
http://www.mijnalbum.nl/Album=8O87S3YD Last edited by tiefflieger : 27-05-2007 at 20:10. |
|
|||
|
|||
![]() ik vond deze echt de mooiste mk2 daar man wat een strakke bak
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Uhhhmmmm...Jacky ?? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zou deze wel eens van de zijkant willen zien
![]() Wou wat een auto, zou zijn ze het ,mooist(vind ik) ![]()
"voor al je full wax detail beurten, pb voor info" Last edited by rickGT : 27-05-2007 at 22:26. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb deze kentekenplaten zo vaak moeten drukken.... ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ja ik had het over die platen met iemand is echt te gek man zulke platen whow
|