|
|||
|
|||
Passat 3b, golf 3 16v, scirocco 1 gti
voila, zal hier alles in 1projecttopic posten
We beginnen met de passat 3b 1.9tdi bj '98 Heb deze gekocht van kameraad van mij, dus buiten af en toe eens van wiel wisselen is er maar weinig project aan. Het is dan ook mijn daily hier op bellini's 8,5 en 9,5 x19 et 35 op kw variante2 volgende was mercedes avantgardes 8,5x18 en op air (deze staat te koop) passat ligt ondertussen terug op kw's en volgende velg die eronder komt is lorinser rsk in 9x19 |
|
|||
|
|||
dan de golf 3
van origineel 1.8i bj 91 over tuned 1.8i naar 2.0 16v |
|
|||
|
|||
en dan nog de rocco
reeds hersteld geweest? op deze manier komt er zeker geen water binnen hoog en droog rood of was het rot... updates volgen zodra er zijn eh |
|
||||
|
||||
Damn ey Jij verdient zeker ook genoeg met 3 auto's en smeerkelder?
Maarre gave bakken hoor, ben benieuwd hoe die rocco gaat worden...
|
||||
|
||||
JEZUS, wat een vette oprit heb jij......???
p.s. erg VETTE passat....
|
||||
|
||||
Gave 3B hoor. Eigenlijk alle 3. Ga zo door zou ik zeggen
|
|||
|
|||
nieuwe wielen voor de passat
ze moeten natuurlijk wel nog gepolierd worden lorinser in 19duim en passat in winterlook |
|
|||
|
|||
Vette bak, heb 'm al dikwijls gezien
|
|
|||
|
|||
nog keer andere winterwielen gekocht voor de passat
op 17duim was het echt niet rijdbaar r32 wielen in 8x19 et 47 achteraan spacer tss van 1,5cm vooraan zonder spacer, en kw staat op zelfste hoogte als met mijn 18nen en 17nen. Ik heb er nog ni mee gereden, dus kan zijn da da ga slepen in de kassen als ik afdraai. Dan mss voorste kassen beetje verbreden in original look... en nu foto's |
|
||||
|
||||
mooi wagenpark! welke kleur zit op die mk3 als ik vragen mag?
|
||||
|
||||
Die R32 velgen staan goed onder de Passat!
Quote:
Zitten de roestgaten nog onder die matten?? Of staan de foto's in de verkeerde volgorde? |
|
|||
|
|||
Quote:
die matten die je ziet, dat is eigenlijk roofing (in belgië noemen we da zo, weet eigenlijk het juiste woord daar niet voor. Is de dakbedekking die men brand op platte daken) En daaronder vond ik dus gatenkaas... |
|
|||
|
|||
Quote:
kleur van de golf is alpaga of alpaca beige. Is een kleur van de audi a4 cabrio kleurcode kan ik ook geven, ma dan alleen via pm... |
|
|||
|
|||
gisteren de bodemplaten besteld
en ik kon niet wachten dus maar al beetje beginnen slijpen aan de rocco |
|
|||
|
|||
bodemplaten voor de scirocco liggen hier nu ook, dus vanaf nu kan de restauratie van beginnen
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat voor BBSen zijn dit?? Erg mooie Auto's trouwens! heb je nog meer foto's van de Golf 3?
|
|||
|
|||
Quote:
Dit zijn bbs'en van 20 jaar gti editie En voorlopig heb ik geen andere foto's van de golf Hij staat bijna klaar voor keuring, dus hoog en droog met andere deuren en origineel interieur in enzo Heb enkel nieuwe originele grill gekocht voor vooraan, en ik moet nog mijn ruitenwissers + sproeiers monteren. Na de keuring terug plat en dan eens foto's gaan trekken he |
|
|||
|
|||
intussen mijn lorinsers gepolierd
dus van dit naar dit nu juust nog de centercaps schuren en polieren, ik vind ze al redelijk geslaagd tot nu toe :-) |
|
|||
|
|||
passat staat klaar voor wörthersee
vanavond om 21u vertrek ik |