![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wie heeft er 1?
Ik weet dat ze op markt plaats staan maar probeer het eerst effe hier. Ik heb hem nodig voor een nieuw project ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Op VWForum staat er eentje die er twee verkoopt.
Hij wil er 75 euro voor beuren, per stuk.
|
||||
|
||||
![]() Das mooi aan de prijs!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die discussie heb ik op VWForum al met die gast gehad. Ik had namelijk al toegezegd dat ik ze alletwee wilde hebben voor die prijs. Gegevens over en weer gestuurd, tot de rekening van €150,- kwam... Ik was er van uit gegaan dat de prijs voor alletwee was, niet dus.
|
|||
|
|||
![]() heb er eentje voor je liggen voor 35 euro als je interesse hebt
|
|
||||
|
||||
![]() Als Emiel al is voorzien dan wil ik hem wel hebben.
|
||||
|
||||
![]() Gewoon nieuwschierig he.
Wat is hier eigenlijk zo bijzonder aan?? Of anders?? Waarom zijn ze uberhaupt eigenlijk gemaakt?? ben erg benieuwd?
|
||||
|
||||
![]() De Votex middenconsole heeft 2 DIN-openingen erin zitten en een aansteker/asbak. In de DIN-openingen kun je uiteraard audio-apparatuur inbouwen en/of bijv. een setje meters.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Yep, en daar ga ik hem niet voor gebruiken ![]() Ik moet een golf 4 climatronic paneel inbouwen in een 2,vandaar. |
|
||||
|
||||
![]() Gaat dat met zo'n normale console dan niet?
Ze bouwen er wel vaker schermpjes in. Dan wordt de asbak en het vakje erboven uitgesneden of gezaagd, en daar zou het dan eigenlijk wel in moeten passen. Dan hou je het normale opbergvakje eronder nog over. Bij de votex hou je helemaal geen ruimte meer over, behalve dat kleine bakje bovenop.
|
||||
|
||||
![]() Is zo'n climaxtronic paneel trouwens dubbel-DIN of enkel? In dat laatste geval zou ik er ook geen Votex middenconsole voor gaan verzagen, maar een normale console pakken.
|
||||
|
||||
![]() golf 4 climatronic is enkele din
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heel goed, dus als je Golf 4 climatronic en een radio wilt is je enkel din opening niet toereikend ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
je radio zit in een golf 2 ook niet in je middenconsole ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maakt het nu uit waar die zit? Je komt een din-opening te kort. En dat is op te lossen met een Votexconsole. Waar 2x enkel din in zit. Wat nog geen dubbel-din maakt ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
als hij een climatronic kan inbouwen dan kan hij waarschijnlijk ook al het orginele console aanpassen. zoals hier al eerder gepost is. Asbakje of het bakje eruit en clima erin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dat is net te breed om het 100% netjes te krijgen.
|
||||
|
||||
![]() En past het ook niet in het deel waar je normaal de bediening van de verwarming en de radio hebt zitten?
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is dat te plat.
|
||||
|
||||
![]() Zonder snijwerk is het gat in het dash 1 centimeter hoger dan bij een normale middenconsole. Ik ga er dan van uit dat het frame op die plaats wordt weggelaten en vervangen door het frame van de airco.
Als je de bevestiging van het framepje voor de knoppen enzo uit het dash snijdt win je nog eens 1 centimeter. Middenconsole = 10,5cm Dash origineel = 11,5cm Dash na snijwerk = 12,5cm
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 02-01-2007 at 22:02. |