|
|||
|
|||
Golf 4 stoel in Golf 3 -> hoe ?
Volgens mij past standaard een golf 4 stoel niet in een golf 3..
Weet iemand of dit pas te maken is en hoe ? Of is er iemand die een plek waar ik dit kan laten doen ? Ik heb een Passat B4 met 425.000km, de bestuurders stoel is gewoon 'af' nu en omdat deze stoelen hetzelfde zijn als in een Golf 3 stel ik de vraag hier maar Mocht iemand een golf 3 bestuurders stoel over hebben hou ik me ook aanbevolen, maar gezien de reacties op mijn advertentie ben ik bang van niet. |
|
||||
|
||||
Het is prima zelf te doen hoor, maar je moet wel een beetje lef hebben je moet namelijk met de haakse slijper door je auto heen
Ik heb toen een tutorial gevonden op vwforum, stond een uitleg inclusief fotos en dat werkte prima. Probeer hem daar even te zoeken. Ik kan hem zo snel niet vinden... mocht dat niet lukken wil ik je wel een beetje wegwijs maken. |
|
|||
|
|||
Nou ik heb me daar ook al rot gezocht en kom het niet tegen, vandaar.
Maar je moet de auto zelf dus aanpassen, maw : de originele stoel past er dan nooit meer in ? |
|
||||
|
||||
inderdaad. je moet het mechanisme welke aan de bodem van de auto zit veranderen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ja idd, je moet het systeem waar de stoel mee bevestigd zit aanpassen, het is niet zon hele grote aanpassing maar je originele stoelen ga je er niet zo 1 2 3 meer inkrijgen. Verder zul je aan de stoel ook nog een aantal aanpassingen moeten doen, maar dat valt allemaal reuze mee. |
|
|||
|
|||
eigenlijk is het kinderspel als je weet hoe
ik heb een systeem zodat je nog wel je originele stoel kan plaatsen |
|
||||
|
||||
Quote:
En wil je het ook met ons delen of................ |
|
|||
|
|||
kan dat zo moeilijk uitleggen.
zal eens foto's maken. |
|
||||
|
||||
graag want dat is nog veel beter dan in je auto slijpen
|
|
|||
|
|||
slijpen is sowieso een noodzaak
|
|
||||
|
||||
ja ok laat ik het anders zeggen het is ook wel makkelijk als je weer het oude interieur erin kan plaatsen
|
|
||||
|
||||
In mijn golf 3 zit ook golf 4 interieur, vorige eigenaar heeft dit gedaan ( een kameraad van me) Zal hem eens vragen hoe hij het voor elkaar heeft gekregen.
Groet, _________________ Golf MK3 VW Haaksbergen |
|
||||
|
||||
Helaas werkt VWForum.nl nu even niet. Maar ik zal als het weer online is even de link opzoeken.
|
|
||||
|
||||
Dit is hem dan: http://www.vwforum.nl/modules.php?n...iewtopic&t=1715
|