|
||||
|
||||
G60 Lijstenset op gewone golf 1.8 moda
Een maatje van me heeft een golf 2 1.8 90pk moda uit 1992, we hebben nu g60 bumpers erop gezet maar hij is nu op zoek naar een g60 lijstenset dus wielbogen en dorpelkappen, nu is mijn vraag:
past dit zomaar of moeten er extra gaten o.i.d. gemaakt worden? zoiets hoorde ik van iemand maar weet niet precies hoe of wat, heb de zoekfunctie gebruikt maar kan het zo even niet vinden en hij kan ze vanavond evt al ophalen. weet wel dat de g60 smalle deurbiesjes heeft, levert dit problemen op? Mvg Michael |
|
||||
|
||||
Aan de voorste wielboog van een g-60 rand zit het dunne lijstje vast.
Dus ja dat leverd problemen op. De zijskirts zitten normaal vast met klips op een strip die je op de koker plakt. Ook de voorschermen van een g-60 zijn anders dan die van een moda. In de voorschermen zitten 2 gaatjes waar 2 pinnetjes van de wielkuip in valt. Dit laatste is wel op te lossen door ze te verwijderen en de lijsten erop te kitten. Want zoals we hier in het brabandse zeggen: "als ge ut nie wit dan gebruikte kit". Succes ermee Groet, |
|
||||
|
||||
Je hebt altijd een complete set nodig, dus ook met deurlijsten. Wel is het vaak zo dat de dikke lijsten onderaan en kras laten zien die dus met dunne lijsten vol in het zicht zit.
Maar inderdaad G60 lijsten, door voorschermen zijn anders. Maar je hebt ook 16V dunne lijstenset. Dan heb je geen andere schermen nodig en kun je alles popnagelen. |
|
|||
|
|||
Of je maakt er zelf de gaten in! Niet met kit gaan zitten kutten Meestal als er de brede lijsten opzitten zit er in het spadbord ook 2 gaatjes waar je het stukje lijst kan vast zetten De randen kan je vast zetten met schroefjes uit de binnenschermen van de voorspadborden [als je die hebt] |