|
||||
|
||||
Golf GL 1981
Hij staat al een paar dagen op marktplaats..
Mijn Golf GL 1100 uit 1981 met klapraampjes Hier een kopie van de advertentie.. Hierbij zet ik mijn Golf GL uit 1981 te koop, omdat ik een Kever wil gaan rijden. De auto is helemaal weer gaaf gemaakt, ontroest en alle slechte plekken zijn gelast. Daarna is hij overgespoten bij VW in de originele kleur, Inarisilber, ook de wielkasten zijn nu weer mooi groen. Het is dus een GL uitvoering en heeft dus overal chromen randjes, in de raamrubbers, bumpers, aan de dorpel, op de kofferbak en in de grill. Ook heeft hij klapraamjes!! Hij heeft ook instelbare dashbord-verlichting. Het mapje met de onderhoudsboekjes en handleiding zitten er bij. Het interieur is helemaal netjes en het hemeltje is super netjes wit. In de hoedenplank zitten geen speaker-gaten. De auto staat altijd binnen gestald in een autopyjama, deze zit ook bij de auto. In de regen komt hij niet buiten. Ik had hem als oldtimer naast mijn gewone auto, dus echt om mee te toeren met mooi weer. Het motortje is een 1100cc met 50pk en heeft net 102.000km gelopen, loopt perfect. Elektrisch doet ook alles het. Aan de motor heb ik dit vervangen: de rotor contactpuntjes verdelerkap vacuumslangetjes de voetpakking van de carburateur, olie- , lucht- en benzinefilter olie. Ook zit er een nieuwe remslang op, linksvoor. En rechtsachter een nieuwe remcilinder. De velgen zijn ATS Cup(in de tijd van de Golf als optie bij de dealer). Voor 6J en achter 7J breed. Opnieuw gestraald en gepoedercoat. Zitten nieuwe Bridgestone banden op. In de kofferbak ligt een 6J ATS Cup met band als reserve. De auto is verlaagd met een Supersport schroefset, het enige niet-originele aan de auto. De originele velgen heb ik ook nog liggen. Mail voor meer info. Of bel liever 0653710440. Prijs: 3800euro. Last edited by Soumensch : 30-05-2007 at 19:53. |