|
|||
|
|||
probleem met achteruitrijlichten
hey
ik heb een probleem met mijn golf 2. het is het volgende mijn achteruitlichten branden niet.maar ik heb het uitgemeten ze krijgen wel stroom acheraan.en de lampjes zijn ook niet kapot(hebik ook getest) iemand van jullie die mij kan helpen |
|
||||
|
||||
misschien probleem bij je pook onder de zak, bij het witte plastieke deeltje?
hier zit dacht ik hetgene dat je lichten laat branden als je de achteruitversnelling gebruikt |
|
||||
|
||||
Waar heb je die 12V achteraan gemeten? Ik zou even kijken naar de stekkerverbinding met de achterlichtunits, ws. zijn ze wat gecorrodeerd.
|
||||
|
||||
Die schakelaar die er voor zorgt dat je achteruitrijlichten gaan branden zit op de versnellingsbak en niet daar bij de pook. Daar zit overigens helemaal geen elektronica.
|
|
|||
|
|||
ok ik ga is controleren achteraan. maar wss koop ik een volledig nieuw want er zit water in mij linker achterligt. en weet niet hoe het er in komt
vandaar tog bedankt vo de snelle reacties |
|
|||
|
|||
Heb je ook stroom in de fitting
Waar je de lamp indraaid Kan zijn dat er daar geen contact met de lamp is |
|
|||
|
|||
ja ik heb daar stroom.
heel soms branden ze(wel heel soms) als ik het niet vind anders bij iemand doen die er iets meer van weet. zo erg is het niet dat ze niet gaan maar heb tog liever dat alles werkt. |