![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb in de aanbieding een carosserie van een golf 2 gti 16v
er zijn een aantal dingen vanaf gesleuteld zoals de motor en bak kabelboom e.d. voorbumper en a.bumper en linker voorscherm. voorfront (Jetta) zit er niet meer op maar is er nog wel bij de auto heeft al weer een tijd stil gestaan dus het enige wat nog fatsoenlijk te gebuiken is is de carosserie en het dashbord de rest van het interieur is te vochtig geworden. dus de auto is alleen nog te gebruiken voor plaatdelen. dus prijs 50 euro. let op!!! ik ga geen delen van de auto los verkopen,dus heb je interesse dan de hele auto of niets. Last edited by O.Z racing : 12-05-2007 at 19:32. |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() let op !!! prijs aangepast nu 100 euro,kom jongens hij staat me in de weg.
als het mij te lang gaat duren dan verkoop ik hem niet meer en gooi ik hem zo naar de sloop. |
|
||||
|
||||
![]() Je zou me erg blij kunnen maken met de strips aan de zijkant. Wat is hier de bedoeling van?
Groeten Johan |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tekst lezen a.u.b. er staat niet voor niets dat er geen onderdelen meer worden afgehaald. ik moet van de auto af en ben echt niet van plan om er nog tijd en moeite in te steken om van allerlei onderdelen er af te halen. dus sorry,helaas |
|
||||
|
||||
![]() up up
prijs aangepast,nu 50 euro even wat extra info: de brandstofpomp zit er nog onder en de complete luchtweger zit er nog in let op! als de 16V binnenkort niet verkocht en opgehaald is gaat ie binnenkort naar de sloperij om de hoek. |
|
||||
|
||||
![]() Welk bouwjaar ??
En hoe is de staat van de koets?? Roest?? Is het kenteken nog compleet?? Nederlander?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bowjaar 1987 staat van de koets : wat lichte roest en rechter achterscherm heeft een deuk kenteken is compleet auto is een nederlander. |
|
|||
|
|||
![]() Beuningen???7588 Voorbij Almelo
Of 6641 bij Nijmegen Is voormij een verschil van 120KM enkelereis 6641 Dan heb ik miss wel intresse |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
beuningen bij nijmegen is het. |
|
|||
|
|||
![]() top PB er over verstuurd
|