|
|||
|
|||
Ik denk dat ik ben opgelicht!!
Ik was opzoek laatst (2006) naar een set adapters voor m,n project en kwam bij ene Bauke uit Friesland terecht .
Alles goed verlopen toen, en was erg tevreden over het verloop van alles. Nu heb ik weer een set bij besteld een alvast een deel vooruit betaald. Nu heeft deze jongen mij al diverse malen belooft mij te leveren en iedere keer laat hij het afweten. Kijk , als je het druk hebt met wat ever en het duurt 10 weken vind ik het niet erg . Dan is het aan mezelf of ik het er voor over heb of niet. Maar beloven en dan zeggen ik doe het vrijdag op de post en dan een week later nog niets krijgen vind ik niet kunnen. Nu krijg ik hem sinds 2 weken helemaal niet meer te pakken. Weet iemand hier wie bauke Visser is en waar die in Friesland woont . Of ik wil mn geld terug of hij gaat mij gewoon die adapters leveren. Kan iemand mij helpen Groeten Nico |
|
|||
|
|||
Bauke komt hier vaker op het forum, ik neem aan dat je dus niet bent opgelicht en dat alles goed zal komen! Als je hem ff belt zal hij het wel uit kunnen leggen!
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem 3 weken geleden gesproken , hij heeft vertelt dat hij toen net was verhuist en dat er het 1 en ander was mis gegaan.
OK dat kan gebeuren, maar als je vervolgens belooft dat het vrijdag met de post weg gaat en het dan na een week niet is aangekomen krijg ik wel een beetje een naar gevoel . Helemaal als ik hem vervolgens diverse malen probeer te bellen , sms,en en voice mail in spreek. Het is wel zo netjes dat als je door wat voor reden dan ook niet in staat bent om je afspraken na te komen je wel even iets van je laat horen ! Toch?? Als ik mijn klanten zo behandel kan ik mn zaak op den duur wel sluiten! |
|
|||
|
|||
Klopt, ik zou ook geirriteerd raken! Maar ik denk, nog ff geduld en het zal vanzelf goedkomen... Half het forum rijd op adapters van Bauke dus hij zal het wel leveren neem ik aan..
|
|
|||
|
|||
Het aanstaande weekeinde ( pinksteren) zijn er diverse meetings waaronder Retro mania.
Als het tegenzit kan ik er niet heen omdat Bauke zijn afspraken niet na komt en me ook niet wil uitleggen wat er aan de hand is. Daar baal ik wel van , snap je ? |
|
||||
|
||||
Ik snap je heel goed, maak t vaker mee op ebay, dat t langer duurt en dan wordt je nerveus, maar als je dan al een paar keer gemaild hebt en je maar steeds geen antwoord krijgt dan vertrouw je t niet meer...
Iig geen nette manier van zakendoen...
|
||||
|
||||
heb je hem al gebeld?
|
||||
|
||||
of anders stuur je hem in ieder geval een pm.. weet alleen zn forumnaam niet.
iemand anders misschien? mellyvile? |
|
||||
|
||||
cabrio16v... maar bauke is druk in de verhuizing.. krijg hem ook al een week niet aan de lijn
|
|||
|
|||
Ik gok dat het cabrio16v is. http://www.volksforum.com/forum/member.php?userid=540
Maar ik denk niet dat je opgelicht bent. Zal vast wel een goede verklaring voor zijn. Hoor normaal gesproken nooit klachten over hem.
|
||||
|
||||
nee maar 3 weken je telefoon niet opnemen omdat je aan het verhuizen bent, ben je lekker chaotisch bezig zeg..
niet netjes inderdaad, maar oplichten zal ie je niet doen
|
||||
|
||||
Hij had mijn adapters ook niet op tijd klaar (had ie trouwens ook niet beloofd), maar heeft me wel keurig een alternatief geboden om toch naar de See te kunnen rijden met m'n auto. Uiteindelijk niet gedaan, maar toch wel relaxed van 'm. Ik kan me voorstellen dat je er niet vrolijk van wordt, maar het komt vast wel goed.
|
||||
|
||||
Denk hoe kloten het ook klinkt dat je gewoon pech hebt.heb al verschillende dingen bij Bauke besteld en niks aan het handje.is altijd keurig op tijd en precies!Mischien is er iets prive aan de hand waardoor hij je niet terug belt.Denk dat het wel goed komt Bauke is een goeie jongen en denk niet dat hij dit zo bedoelt.komt vast goed!
|
||||
|
||||
Ik zou wel korting vragen, na al die tijdverspilling
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Een collega van mij, heeft er onlangs ook een set adapters besteld,en die waren er binnen 3 weken. En alles is verder keurig verlopen. Denk dat het dus allemaal wel goed komt. Als die jongen zoveel doet via dit forum, gaat hij zijn handel echt niet lopen verzieken. Neemt niet weg dat hij wel wat van zich kan laten horen, gewoon uit fatsoen,zijn toch beste bedragen waar het over gaat, toch??
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf tot nu toe ook geen slechte ervaring gehad , want het is niet de eerste keer dat ik iets bij hem bestel.
Maar ik vind het uiteraard niet netjes dat je na mijn vele smsjes en belletjes niet even 1minuut tijd vind om even te reageren. Toch?? |
|
||||
|
||||
Alsof hier dit soort berichten je zal helpen om Bauke eerder te pakken te krijgen betwijfel ik.Misschien is het verstandig om eerst even na te denken dan online te zetten dat je denkt door Bauke te zijn opgelicht !
Ik heb er ook enkel goede ervaringen mee. En ook ik snap en vind dat ie wel iets van zich kan laten weten. Maar er kunnen nu eenmaal weleens prive omstandigheden zijn waardoor iemand even uit de lucht is. Om dan zo'n topic over iemand te openen vind ik een beetje te veel van het goede,maar goed dat is mijn bescheiden mening. |
|
||||
|
||||
Dacht dat er ook nog iets als een privacy reglement was hier op het forum, waardoor eerdere topics wel zijn gesloten
|
||||
|
||||
denk dat de reacties voldoende zeggen..