|
|||
|
|||
Gezocht: sleutelruimte/stalling omg NH
Eigenlijk met spoed gezocht, een sleutelruimte en tevens stalling in Noord Holland, het liefst zo dicht mogelijk bij Den Helder.
De K70 staat nu al ruim een week buiten... Ik heb net weer een eindeloos lange discussie met die man van de autohobbyclub gehad.... :roll: Ik heb een plek als; 1: De 2 grote roldeuren eruit zijn en dichtgemetseld zijn, dit is pas na de zomer klaar. 2: Binnen 2 maanden 3: Als het bestuur er mee eens is (maar hij vergeet dat er al een paar jaar andere mensen staan met hun project) 4: Als iemand mij voor is geweest (die heeft het eerder gevraagd en dat klopt ook). Als die man dus binnen 5 a 6 weken klaar is mag ik op die plek... Dus dat zijn 4 verschillende dingen waar die man over praat, ik kan me er echt kwaad om maken Hij vertelde mij ook dat hij gelijk al bij onze eerste ontmoeting het inzicht heeft gekregen dat als ik die auto in die hobbyclub neerzet en ik zeg dat ie binnen 2 maanden rijdende is, dat dat pas binnen 2 jaar is. Want als ik daar kom, sta ik alleen populair te ouwehoeren en te bellen en doe ik verder niks..... Hmmmz....mag dat niet ofzo, als ik verder geen klussie die avond te doen heb :? Om maar ff gelijk door te gaan, meeting volgend jaar gaat niet door.................. Want ik mag de meeting van hem niet meer organiseren... :? Die vent is g*dv*rd*mm* m´n vader niet!!!! Ik hoop dat ie dit leest aangezien ie toch ook wel weet hoe internet werkt: Rob, ik vind je een gigantisch grote eikel!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik kan me hier zo kwaad om maken Ik zit voor 12 euro per jaar via m´n werk bij die hobbyclub, ik kan daar alles doen, maar als ik binnen 5 weken de K70 rijdende wil maken, mag dat niet/kan dat niet..... En waarom iemand anders wel.... Maar goed, ontopic weer: Met spoed gezocht!!! Een sleutelruimte tevens stalling om de K70 neer te zetten en rijdende te maken, Noord Holland, het liefst zo dicht mogelijk bij Den Helder..... |
|
|||
|
|||
Oeps, verkeerde topic
|