![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ik ben Tom, 19 jaar en kom uit Heemskerk. En ben sinds kort de trotse eigenaar van een Golf Cabrio mk1 uit 1991 met 152 dkm op de teller. Er hangt en 2h blok in.Was eerst aan twijfelen tussen een vw golf mk2 gti of een mk1 Cabrio. Maar heb toch een juiste keus gemaakt ![]() ![]() Dit zijn de specs. - sonnenland stoffen dak met zwarte hemel zonder achterraam - Beige leren bekleding - Porsche c2 met dunlop 195 40 16 - Spaghetti spruitstuk en uitlaat. - Enkele grille met kruiskoplampen in zwart - Smoke mistachterlicht - Golf GTI sportstuur 1976! - Speciaal zwart/beige dashboard - 50 mm verlaging maar foto's zeggen veel meer dan worden, ![]() ![]() ![]() ![]() Die rode suzuki ignis sport er achter is van me ouders. ![]() ![]() Die grijse Golf Mk1 19771.5 is van een vriend van mij. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Welkom op het forum, veel forum plezier.
Leuke wagen !!
|
|||
|
|||
![]() welkom welkom !!
leuke cabby !! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Mooi ding
![]() Imo passen de wielen er niet zo mooi bij. |
|
||||
|
||||
![]() welkom,
had zelf er stalen zwarte bumpers erop gezet en de harten van de c2 in creme gedaan.. of iig de vr6 onderlip eronder weg.. maakt het front te massaal en veel te vlak
|
||||
|
||||
![]() eens qua VR6 lip en die lip onder de achterbumper.. die mogen weg, de rest is helemaal goed.. misschien nog iets zakken en dan lekker cruisen...
|
||||
|
||||
![]() Welkom hier en mooie cabby heb je en eigewijs dakkie
![]()