![]() |
|
||||
|
||||
![]() afgelopen week een kofferrekje overgenomen van knarfmk1 hier op t forum...
chromen rekje met houten plankjes zag er best leuk uit: maar aangezien ik het hout een beetje oudbollig (niet oldschool) vond staan het rekje maar gesloopt, popnageltjes doorgeboord en het lag zo uit mekaar.. zoals ook wel op deze close up te zien was het chroom ook niet meer fantastisch en het was toch alu met een chroom laagje dus eigenlijk een beetje nep...nu alleen nog weer zoon stickertje vinden want die heb ik er ook af gesloopt. de plankjes geschuurt en geschuurt... en daarna gelakt met glitsa eiglans ![]() ![]() toen de staafjes voorzien van een laagje lak in mijn fantastische spuitcabine.... ![]() even laten drogen en assembleren maar... vervolgens even opstellen op de eerder dit weekend opnieuw met glitsa eiglans gelakte tafel ![]() er mist nog 1 boutje van het rechtopstaande beugeltje want die eruit kwam was krom en ging er nog maar met moeite uit.. voor de popnagels had ik al vervangers voorzien in de vorm van slotbouten met vleugelmoeren... ![]() en op naar het volgende projectje maar weer.....
|
|||
|
|||
![]() ziet er heel netjes uit nu nog een pic van op de auto lol
grts richard |
|
||||
|
||||
![]() netjes, maar blijft dat ding zitten met alleen die zuignappen??
|
|
||||
|
||||
![]() een keer hard remmen en dat ding schuift van je kofferklep door naar je dak?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo, die is mooi opgeknapt!
|
|
||||
|
||||
![]() idd netjes! vergeten te zeggen
![]() maare.. waarom niet gepolijst?
|
||||
|
||||
![]() Leuk, maar zij die slotbouten met vleugelmoeren niet een beetje héél
erg lomp voor zo'n klein rekje? Popnagels hadden veel mooier geweest n.m.m. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tjah.. t moet wel passen in het totaalplaatje straks.. en polijsten is kutwerk daar begin ik niet aan ![]() ![]() ![]() naast de zuignappen komen er nog 2 beugeltjes aan die om de klep heen grijpen, dan zit ie wel vast, ben nog aan het bedenken wat ik daarmee doe in verband met beschadigen van de klep. misschien een fietsband eromheen ofzo. op de auto komt ie nog wel een keer, maar ik denk niet dat ik de derby van de zomer nog op de weg krijg... is nog veel aan te doen en er is weinig tijd.. low cost snel nieuwe apk kan wel, maar daar heb ik geen zin in daily ride heb ik wel en een stotterende haperende ouwe vw ga ik niet mee naar me werk rijden ![]() op het gemakje dit soort dingen klaarmaken en dan een keer alles erop schroeven en "onthullen" das meer het plan ![]() maar het zijdeglans zwart bevalt me wel en ik denk dat ik er nog een aantal accesoires mee ga tooien ![]() valt mee hoor die boutjes, tis maar m6 ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik vind het er goed uitzien hoor ,je bent er wel goed serieus mee bezig !Top
|
||||
|
||||
![]() Ziet er hartstikke netjes uit zo! Ben wel benieuwd wat het eindresultaat van de hele auto word
![]()
|
||||
|
||||
![]() Is netjes geworden! Zwart staat ook wel erg stoer!
|
|
||||
|
||||
![]() Sow is indd heel netjes geworden...
Is een stuk leuker dan al die dakrekjes ![]()