|
||||
|
||||
Foto's kcn Barchem 29-04 2007
vandaag naar Barchem gereden..
daar was een "meeting"van de kever club nederland.. niet erg groot, wel een aantal bekenden gesproken, wat het dan toch wel weer gezelig maakt.. hier een aantal foto's: deze vette baywindow double door stacaravan stond er ook: ontzettend aan de grond met een smalle as!! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
[img]http://www.volksforum.com/albums/files/1/1/6/6/barchem29042007067.jpg[/img Last edited by hajee : 29-04-2007 at 17:23. |
|
||||
|
||||
Heb er nog een aantal langs zien komen door Haaksbergen..
T1 2x en 3x kever |
|
||||
|
||||
Foto's, foto's, foto's en nog veeellll meer foto's!
Zo zo Hajee jij bent er weer snel bij zeg!
Ik was ook weer van de party en mocht mee met de mannen uit Deventer van de Aircooled.nl VW Shop! Was erg gezellig, mooi weer, veel bekenden gesproken en verder lekker auto's kieken natuurlijk Ik kon het niet laten om weer een kleine 120 kiekjes te maken... Hier een paar teasertjes, de rest als gewoonlijk op www.AirMighty.com En vergeet morgen natuurlijk niet naar de www.Bug-Out.nl in Amersfoort te komen!!! Er werdt ook vandaag weer druk geflyerd in Barchem: Bijna 120 foto's op www.AirMighty.com ...enjoy!
: AirMighty.com : VERNIEUWD : : The UnDutchables : CHECK OUR FORUM AND REGISTER! : AircooledCruiseNight.nl : : Dutch Barndoor Register : Last edited by Niels - AirMighty.com : 29-04-2007 at 18:04. |
|
||||
|
||||
zitten een paar leuke foto's tussen, ik dacht eerst dat deze van erwin(keverpech) was en dat ie hem aardig had toegetakeld maar het is hem gelukkig niet
|
||||
|
||||
camping bijeenkomst
ik was er gisteren even ... en even is 5 minuten... is meer een ik ga naar de camping met mijn vw bijeenkomst... niet voor herhaling vatbaar
|
|
||||
|
||||
Quote:
Origineel! |
|
||||
|
||||
mooie type 1, anthans, die groene golf
|
||||
|
||||
mooie type 1, anthans, die groene golf [/QUOTE]
Dankjewel ik ga zoveel mogelijk meetings bezoeken op hopen dat ik er op mag.. en dan aan het eind van zomer ga ik hem denk ik verkopen. Ik ben helemaal verliefd geworden op die twee Kubels die er stonden.. hopelijk is dat meer betaalbaar als eenT2 hoogdak. De meeting was tof zin in de volgende |