|
||||
|
||||
kurk pakking
Hallo,
weet iemand een adres in de buurt van tilburg waar ik een plak kurk kan kopen? Ik wil mijn carterpakking van de automaatak vervangen, maar kan de pakkingen alleen in Amerika vinden. De pakking kost daar maar $4,99 het verzenden alleen $103 nu ga ik hem maar zelf snijden, maar op internet vind ik niet zo veel adressen waar ik eventueel een groot stuk kurk kan kopen. Heeft hier iemand ervaring mee? groet Bram |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
gevonden
Gevonden!
De Bruin techniek..... praktisch om de hoek! 30,- voor een 1000x1000 mm |
|
||||
|
||||
ben wel benieuwd of dat zo makkelijk gaat.
zou niet weten waarom niet eigenlijk, maar tis wel een uitkomst... Voor anderen eventueel. in DenHaag zit ook nog "KurkKoop" op de loosduinseweg.. die lijken ook erg veel te hebben
|
||||
|
||||
Hallo,
Het zou goed moeten gaan, want ze verkopen deze platen kurk speciaal voor pakkings materiaal. kijk bijvoorbeeld maar op deze site: http://www.frost-auto.nl:80/?p=productsMore&iProduct=24 Nu nog hopen dat ik hem goed kan snijden! |
|
||||
|
||||
je moet een goed setje hobbymessen kopen, waar ook scalpelmesjes in zitten. Die zijn heel mooi scherp maar ook tegelijkertijd rond gevormd, waardoor je heel strak/gecontroleerd kan snijden, ook in ronde hoeken
Zo maak ik ook mijn eigen pakkingen, gaat al jaren goed.