|
||||
|
||||
allerlei golf 1 & golf 2 te koop, ook kas met papieren
fisher casettebox en andere ook van VW maar zou ni weten welke
zijn allemaal richtprijzen é, doe een bod é 35 eurokes?? 30 eurokes??? kofferdeksel golf 1, roest maar zeker ni rot 20 euriekes??? allerhande mistlichten/faren bod, gele is glas wel van gescheurd deurpanelen met gaten golf 1 10 euriekes achter deurpanelen golf 1 3 deurs (is opkuisen,enkel wa vuil vant staan) 15 euriekes volledige set deurpanelen 5 deurs 30 euriekes (ook gewoon is opkuisen) grill golf 1 met helder verstralers 40 euriekes onderdelen dash golf 1 (denk ouder type) 10 euriekes tstuk Last edited by audi dude : 15-03-2007 at 19:24. |
|
||||
|
||||
kapoo golf 1 30 euriekes
kofferdeksel golf 1 30 euriekes voordeur kant chauffeur golf 1 5 deurs met ruiten 30 euriekes achterdeur kant passagier golf 1 5 deurs met ruit 30 euriekes voor golf 2 nu grillen 15 euriekes tstuk rechter achterlicht golf 2 15 euriekes delen uitlaat (kdenk van golf 2 gti, kben ni zeker) 10 euriekes tstuk halve lip (denk golf 2) gratis bij iets anders,of een bodJE) onderdelen dash golf 2 5 eriekes tstuk golf 2 stuurkes 15 euriekes tstuk |
|
||||
|
||||
andere
wieldekseltjes kever 5 euriekes voor de 2 velgen gotti 14", nog wa bijschuren en polieren) zijn ontlakt en al wa opgeschuurd, slechte banden 75 euriekes (set van 4 maar andere 2 staan momenteel onder golf 1 kas) en wast al bijna vergeten, interieurke golf 1 150 euriekes (goeie staat enkel is opkuisen, hangt hoedenplank aan zonder gaten) that's it 4 now, interesse in iets, laat maar weten é greetz Ronald |
|
||||
|
||||
eigenlijk komt het erop neer dat alles aan den deze nog weg mag
|
|
||||
|
||||
wat doe je met de carros en kenteken??
|
|
||||
|
||||
oops
|
|
||||
|
||||
Die vlammendover van die gti, welke diameter is de buis?
|
|
||||
|
||||
Quote:
is da da onderste stuk?? das +-5 cm doormeter greetz Ronald |
|
||||
|
||||
+/-?
50mm is 8v, 54mm is 16v. Ik hoor het graag van je. Groeten Johan |
|
||||
|
||||
tis 50 mm, heb geen stukken van 16v liggen dus
greetz Ronald |
|
||||
|
||||
Quote:
Lijkt heel erg op Polo 2 spul...
|
||||
|
||||
M'n broertje is nog op zoek naar enkel zo'n opbergvakje voor aan de bestuurderskant, verkoop je die ook los ( of per 2 ) ?
|
|
||||
|
||||
de deurpanelen gaan enkel volledig weg, sorry
|
|
||||
|
||||
golf 1 kas ùag ook in zen geheel weg hé
|
|
||||
|
||||
hop,omhoog dermee
|
|
||||
|
||||
wat kosten die mistlampen? en dan vooral die vierkante
|
||||
|
||||
hupperdepup
|
|
||||
|
||||
ik zoek nog n onbeschadigde en roestvrij achterklep?
|
|
||||
|
||||
denk dat de witte op de kas ok is
greetz |
|
||||
|
||||
Quote:
Moet ik wel zeker weten, want ze roesten nogal graag onder de raamrubbers aan de binnenkant, ik zou t zeer op prijs stellen als je de klep ff naloopt En waar ligt helchteren ongeveer? |