|
|||
|
|||
Wat heb ik nodig om mijn koppeling te vervangen (Golf 3)?
Hallo,
Ik ga binnenkort mijn koppeling vervangen van mijn Golf 3 1600 uit mrt '96. Heb ik hiervoor nog speciaal gereedschap nodig? Veel gereedschap heb ik in huis maar het speciale niet. Welke onderdelen moet ik dan vervangen en zijn slim om dan mee te vervangen? Wat is de makkelijkste werkvolgorde om deze klus te klaren? Ik heb in de garage een smeerput. Alvast bedankt, Stef |
|
||||
|
||||
versnbak eraf, en komplete drukgroep met druklager en koppelings plaat natuurlijk
gewoon bij de automaterialenzaak een kompleet koppelings set van LUK kopen, en nee niet egt speciaal gereedschap nodig, alleen een centreer pen voor je plaat te centreren |
|
||||
|
||||
voor je de versnellingsbak eraf haalt heb je wel 2 dingen nodig, namelijk een doptorxsleutel voor op de ratel voor de aandrijfas, en voor de startmotor, volgend mij maat 8 en 10, maar weet t niet zeker
voor t centeren gebruik ik altijd me vingers, nog nooit mis geschoten dus
|
||||
|
||||
Quote:
Ik gebruik altijd mijn ogen voor het centreren Gewoon hele tijd heen staren en dan idd beetje verschuiven met je vingers als je denkt dat ie niet goed zit... |