|
||||
|
||||
29 april Gumball in Amsterdam!
|
||||
|
||||
supergaaf...jammer dat ik alleen net ff te ver van amsterdam woon
|
||||
|
||||
Stond al een tijdje in mijn agenda, ga zeker heen
|
|
||||
|
||||
hoe laat moet ik er aanwezig zijn daar?
s,nachts of gaan ze s,middags weg?als ik het dan goed lees zijn ze er met konninginne dag daar dus ook?
|
||||
|
||||
ik gaat denk ik ook maar even een kijkje nemen!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ben er ook bij!!! Lijkt me super om eens mee te maken! En daarna natuurlijk de stad in he
Ze komen als het goed is rond 23-01 aan zondagavond/nacht dus... |
|
||||
|
||||
ik ga het niet redden!
Maak aub even een paar fotooooos???
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zo, vanochtend vroeg thuis gekomen. Was erg gaaf! Veel belangstelling!
Helaas minder auto's dan ik verwacht had. Wist per toeval Maximillion Cooper aan te schieten vanuit zijn Jaguar XJ220!!!:O Toen ik vroeg waarom er zou weinig auto's hier waren zei hij: de meesten zijn bang om door het centrum te rijden i.v.m. koninginnedag en de drukte. De meesten zijn al richting frankfurt! Hij had die grote zonnebril op:P en uber Gumball 3000 race handschoentjes Al met al erg geslaagd, leuke dingen gezien! |
|
|||
|
|||
Wij zijn ook weer terug. Er waren idd wat minder auto's als ik verwacht had!!! Maar toch sensatie genoeg! Toch wel veel leuk spul gezien!!! (Ook buiten de Gumball deelnemers om.. Spollende Harley en een erg snelle Skyline)
De terugweg was nog wel het leukste, Maximillion in de Jag en iemand anders in een Mercedes kwamen ons ingehaald, dus ik er vol achteraan in een Passat TDI en ik heb hun uiteindelijk RECHTS ingehaald Erg apart dus... Ze konden het wel waarderen want we hebben er daarna hele tijd langs gereden en ze gaven een thumbs up |
|
||||
|
||||
ja en ik lees vandaag in de krant dat er al vijf van die gasten hun rijbewijs in konden leveren wegens meer dan 50 knh boven de max
een porsche zelfs met meer dan 200kmh ipv 120..... ze zullen toch wel weten dat ze hun op staan te wachten of zijn ze echt zo naief |
|
|||
|
|||
Denk je dat ze daar iets omgeven? Dat weet je als je meedoet!!
Ik vind de gasten die 120 rijden overal sneuer! Dan kan je net zo goed niet meedoen... EDIT: Nog meer leuks gezien... Paar WOBs editions in de parkeergarage maar vooral een witte spijlbus, volgens mij van iemand van het forum!!! Die kreeg veel te weinig aandacht naar mijn idee Last edited by MellyVille : 30-04-2007 at 10:32. |
|
||||
|
||||
iemand foto,s??
|
||||
|
||||
Afgelopen nacht kwamen ze hier door Venlo heen, heb met m'n broertje tot 4 uur 's nachts staan kijken... Het was zo gaaf!!
Last edited by Kevin20v : 30-04-2007 at 11:11. |
|
||||
|
||||
Een van degene die hun rijbwijs konden inleveren was pimp my ride Xzibit
Hier de foto's http://www.corvettemaniac.com/gb2007/index.html
|
||||
|
||||
ben gisteravond is Belgie wezen kijken langs de snelweg.. was best lachen, vooral veeeel 911's, lambo's, escalades en ferrari's
werd stevig doorgereden, genoeg spectakel dus |
|
||||
|
||||
Was echt gruwelijk gaaf ..
wij zijn vanaf Ehv naar Adam gereden.. overal mensen op viaducten, langs de wegen.. zelfs onze 3 golfjes werden uitgebreid op de lichtgevoelige plaat gelegd Erg coole avond.. en Damn wat een auto's.. alleen wel veel leipe lui op da plein daar.. komt er zon auto aan.. ZOEFFF 100 man op de straat flits flits. zonder aan ander verkeer te denken ghehe maar al met al goed verlopen allemaal.. Nog wel ERNSTIG gelachen met meneer agent die zn motor liet lopen midden op het waterloo plein. recht voor onze neus.. dus ja een of andere gast rent naar die plisie motor.. geef keer VOL gas.. en sprint weer weg.. die agent lachte meer als een boer met kiespijn. ghehe Zal vanavond mijn foto's online zetten. stuk of 30 geloof ik.. al met al geslaagde avond... Alleen jammer dat onze aardige overheid de gumballers weer moet fucken en dus wegjagen.. zie het verhaal uit duitsland... erg jammer.. wel leuk om eens mee gemaakt te hebben.. uniek evenement |