|
||||
|
||||
Olie lampje knippert soms bij 140kmph
Wie heeft er geen last van het olie lampje als je 140 rijd op de snel weg en door een bocht heen gaat of in eens 80 gaat rijden dat het olie lampje ineens begint te kniperen en te branden . Is het verstandig om er 10 w 60 op te doen in plaats van 10 w 40 ?????
|
||||
|
||||
ik heb dat wel eens als ik te scherp een bocht neem. dan denk ik dat je er wat olie bij moet gooien, dan ziet door het overhellen denk ik de sensor ff geen olie. dat werkt bij mij iig prima
|
|||
|
|||
Quote:
Afrit naar rechts met hogere snelheid: alle olie naar linkerkant van carterpan. Aanzuigbuis zit aan de rechterkant, dus op dat moment wordt er weinig/geen olie aangezogen. Met als gevolg dat de bijbehorende alarmbellen afgaan. Oplossing: carterpan met tussenschot monteren. Al zou er inderdaad iets te weinig olie in het carter kunnen zitten.
|
||||
|
||||
Dry-Sump