#1
|
||||
|
||||
past dit spruitstuk op 16v ? // 40mm carbs genoeg voor op 16v ?
ik had een snelle vraag ,
deze set werd mij gisteren aangeboden en de eigenaar beweerde dat deze van een 16v afkomen , nu effe voor de zekerheid , past deze op een 16v kr ? aangezien de opening voor de inlaat bij een 16v een iets wat rare vorm heeft en ik dit hier niet in terugvind ?? en daarbij ook ineens de vraag , 40 mm dellortho carbs , is dit te doen op een 1800 16v kr motor , cilinderkop is lichtjes bewerkt , scherpere nokkenassen ( hoeveel kan ik niet echt zeggen momenteel ) etc ik heb de search al gebruikt maar daar vind ik verschillende antwoorden - goed op lage toeren , - goed op hoge toeren als je een grotere sproeier steekt ... dus bij deze .. alvast bedankt jelle
__________________
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs |
#2
|
||||
|
||||
40 mm is prima.
Wat het spruitstuk betreft deze lijkt idd voor een 16v te zijn. Vraag voor de zekerheid even foto's van de andere kant van het spruitstuk. Gr Jan. |
#3
|
||||
|
||||
als je ze op de bank laat afstellen bij een specialist loopt ie op lage en hoge toeren goed!
40mm is prima en spruitstuk is zo moeilijk te zien maar het lijkt er wel op. groet frank
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ Quote:
|
#4
|
||||
|
||||
Quote:
en er tussenin dan ... (best serieus eigenlijk)
__________________
Jetta Mk1 '83 1.8 DX [project] Bora Mk4 '00 1.8T AQX [daily] Audi A3 '03 2.0TDI BKD[daily] |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
dan loopt ie gewoon van 800 tot 8000rpm goed
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ Quote:
|
#6
|
|||
|
|||
40ers is gewoon genoeg. Moet het alleen laten afstellen door een specialist wat knedel ook al zegt.
Gr, pim |
#7
|
||||
|
||||
ok bedankt allemaal ! ga het setje morgen afhalen !
tege dat men motor af is laat ik het geheel toch afstellen door een specialist dus dat is geen probleem ! grtz
__________________
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs |
#8
|
||||
|
||||
Loopt gewoon prima op een 16V, die kelken moet je alleen weggooien....kost je vermogen.
Je kan beter de normale vorm kelken gebruiken.
__________________
Groeten, Jeroen. |
#9
|
||||
|
||||
Quote:
hah ok bedankt ! is het mogenlijk om deze carburatie bij jou af te laten stellen ?samen met de rest van de motor is nog niet voor direct maar dan ben ik al op de hoogte grtz
__________________
jetta mk1 '82 2.0 16v op bbs rs |
#10
|
||||
|
||||
Natuurlijk, mail me maar even als het zover is.
__________________
Groeten, Jeroen. |
#11
|
||||
|
||||
Wat is er zo slecht aan de vorm van deze kelken ?
Afgeronde kant oid ? Scherpe rand beter ? |
#12
|
||||
|
||||
Quote:
ze zijn lelijk de 45ers... de 40ers...
__________________
MY CAR SUCKS BETTER THAN MY WIFE!!! ---=WEBER INSIDE=--- http://nightshift.hipstreet.nl/ Quote:
Last edited by knedel16vweber : 14-03-2010 at 14:58. |