|
|||
|
|||
Deurpanelen Jetta/ Golf MK2.
Omdat mijn deurpanelen niet bij mijn nieuwe interieur staan, ben
ik op zoek naar 4 (DUS VAN EEN 4 DEURS ! ) deurpanelen voor Jetta/Golf. Liefst donkergrijze (met of zonder streepje ) en nog wel in goede staat. Deurbakken hoeft niet, en ik kan als het nodig is wel een setje lichtgrijze inruilen ... |
|
|||
|
|||
Niemand een setje liggen ?
|
|
||||
|
||||
Welke bekleding krijg je er in dan ,misschien handig om daar even een foto van te plaatsen ,dan kunnen we even kijken wat daar eventueel aan panelen bij past
Je weet maar nooit wat we nog eens tegenkomen op de sloperij of dergelijke! Dan hou ik het even in de gaten voor je
|
|||
|
|||
Moet een beetje passen bij deze bekleding, maar gewoon effen donkergrijs ofzo is ook goed hoor !
|
|
|||
|
|||
zelfde wat ik in mijn 4 deurs golf heb zitten
|
|
|||
|
|||
Had vandaag op de sloop een setje oude cl panelen gevonden, past er volgens mij ook wel redelijk bij maar helaas waren er nog maar 3 panelen over...
Verder zoeken dus. |
|
|||
|
|||
Up !
|
|
|||
|
|||
Nog steeds op zoek !
|
|
||||
|
||||
he kut, heb DIE panelen liggen maar van een 3 deurs..
|
|||
|
|||
Quote:
hier heb ik de deur paneelen van liggen voor 4 deurs in de kleur van de stoelen |
|
|||
|
|||
Mag een slotje op !
Ben voorzien. |
|
|||
|
|||
komen jou kant op kerel ....wel ff foto posten he
|