![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() ik heb bijna 2 maand geleden mijn polo gt van 1991 total los gereden en hij was net bijna af
nu heb ik weer een andere gekocht tis maar een 1000tje maar daar komt wel verandering in hier al wat foto's van de afbraak na een dagje werken de uitlaat is van powersprint en die verdient zijn naam wel want hij heeft toch een klap mee gemaakt foto van mijn stuurtje na t ongeval ik weet niet of je t ziet op de foto maar t is gewoon doorgebroken deze zaten er ongeveer een 1500 km op dus aan de remmen lag t zeker niet ook maar een nieuw stukje gereedschap gekocht dat ik niet iedere keer moet kloten voor de voorste veerpoten los te krijgen zo de voorste veerpoten eronder uit die waren gelukkig ook nog heel zo t motor gedeelte van de kabelboom van mijn 3 f blokje ik hoop maar dat dit gedeelte genoeg is en de aandrijfassen eronderuit kan me misschien iemand vertellen of t normaal is dat de korte dikker is als de lange ? de takelen dan maar want de paardjes willen weer los en hij is er uit t was wel krap zo met die schade maar met wat vringen lukte t wel t zal wel niet zo snel gaan t project want ik ben nog altijd aan t wachten op de papieren van mijn auto dus met opbouwen zal ik nog effe moeten wachten ik wil morgen mijn blok een helemaal zuiverspuiten waar moet ik voor uitkijken ? en waar mag ik zeker niet op spuiten ? Last edited by sander_beer : 17-09-2006 at 01:19. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Da's normaal.
__________________
'84 MkII Scirocco 1.8 * project * '86 MkII Scirocco 1.8 automaat * donor * Ford F150 FX4 Super Crew Cab, 5.4 FlexFuel. * woon/werk * |
#3
|
||||
|
||||
![]() goed bezig joh !!!
![]()
__________________
Rechts is GAS !!! ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() niet direct op de cilinders spuiten
en smering en olie in de gaten houden: dat je niet alles weg blaast |
#5
|
|||
|
|||
![]() ben benieuwd hoe het gaat worden met mijn oude en jouw nieuwe polo.
ennuhh heb je de papieren al binnen????? gr rolf |
#6
|
||||
|
||||
![]() Al enige vorderingen aan deze Polo?
Ligt toch al tijdje dood ofnie.. ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]() ben ook er benieuwd naar vorderingen.
kom op sander hou ons niet in spanning. gr rolf |
#8
|
|||
|
|||
![]() hey man hoe is het met de auto heb je al vorderingen???????
laat ons ff mee kijken. gr rolf |
#9
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Gebroken of gebogen? Sportstuur-naafjes zijn niet voor niets vaak voorzien van 'voorgeprogrammeerde' kreukels: absor-beer-d nog wat extra energie.
__________________
10 jaar 'Het Polo86(c) Register' 1999-2009
Geld moet rollen*
*maar dan liefst wel mĂ*jn kant op!
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die dingen willen best nog wel eens breken. Van de week stond er een mk2 CL op de slop, met een stuur dat ook helemaal door was. Het hing nog maar met Ă©Ă©n spaakje vast. Het projectje wil al goed vlotten tot nu toe. Ben benieuwd hoe 't allemaal gaat lukken! Succes d'r mee!
__________________
Klutch Shirts Quote:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale |
#11
|
||||
|
||||
![]() zo weer een weekendje tijd gehad om te werken
aau blokje eruit wat roest behandeld onder de motorkap mijn 3F blokje voorzien van een nieuwe g40 koppeling stuur stabilisator van mijn 3F geplaatst en mijn 3F blokje er weer ingehangen radiator van 1.4 diesel pasgemaakt want die is echt niet hetzelfde als die van mijn 3f ze hadden me gezegd dat die van een aau anders was maar die was dus t zelfde qua afmeting die van een diesel is een 10 cm breder maar hij hangt dat is t belangrijkste aansluiting voor de watertemp. voeler is verschillend bij 1991 en 1994 ofwel ligt t aan de motorcode kan ook geen aansluiting op het koelvloeistofreservoir is niet zo erg alleen geen waarschuwing meer als er niet meer genoeg inzit nu heb ik weer een paar vraagjes ik zag dat er ook verschil was tussen de achteras van de 1.0 en de gt er zit nog een versteviging tussen ofzo denk ik maakt dit veel verschil ? ik heb wat versnellingsbakolie geknoeid die ga ik ook maar verversen dan ik heb hier ergens gelezen 75w 90 dat dat de juiste is maar ik heb hier thuis nog veel 80w90 staan kan ik die ook gebruiken of gewoon andere halen ? de rembekrachtiger is die hetzelfde bij en 3f en een aau ? de bobine van mijn 3f heeft het ongeval ook niet overleeft kan ik die van een aau ook gebruiken ? |
#12
|
|||
|
|||
![]() .
Last edited by Sjon : 29-10-2015 at 17:11. |
#13
|
||||
|
||||
![]() zo ik heb me weer een andere polo aangeschaft
want de rode waar ik mee bezig was was me tog iets te roestig maar die is nog wel bruikbaar voor onderdelen hij heeft nog maar 76000km onderhoudsboekje altijd ingevuld geweest een klein deukje in linker voor spatbord (maar dat zie je niet eens op foto)en een parkeer deuk in de rechterdeur t is weer een 1000cc maar daar komt mijn ander blokje weer in heb ondertussen een kabelboom alleen nog tijd vinden zo hier een paar foto's van mijn nieuwe aanwinst http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZC6J6QLI http://www.mijnalbum.nl/Foto=FSGBYQIW http://www.mijnalbum.nl/Foto=64SVZZD8 http://www.mijnalbum.nl/Foto=MKQGUREM hier een deukje in mijn rechterdeur http://www.mijnalbum.nl/Foto=LQKXPEZD zo na een dagje werken ligt hij toch alweer lager http://www.mijnalbum.nl/Foto=3SPBB3DX http://www.mijnalbum.nl/Foto=7CSXBP8I t was ondertussen alweer donker geworden want er is altijd wel een bout die niet los wil dit weekend mijn wielkassen gerold ik heb dit apparaat van iemand kunnen gebruiken maar ik vond niet echt dat het goed werkte dan de hamer er maar bij genomen er komen toch nog zwarte wielkastverbreders overheen en mijn velgen er effe ondergelegd http://www.mijnalbum.nl/Foto=XP3RMVSI http://www.mijnalbum.nl/Foto=FXMX4LLS ook mijn uitlaat en andere achterlichten(rood grijs moor komen niet goed over op foto) en witte pinkers vanvoor en een zwart vw logo vanvoor veerpootbrug vanvoor gemonteerd http://www.mijnalbum.nl/Foto=PTQK8NHH http://www.mijnalbum.nl/Foto=PBEFKGXI http://www.mijnalbum.nl/Foto=QI8ELNP7 http://www.mijnalbum.nl/Foto=UUL6GWXM |
#14
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel is je polo verlaagd? Ziet er zeer lekker uit!
|
#15
|
||||
|
||||
![]() Quote:
weet ik niet juist t zijn schroefveren maar ik denk vanvoor ongeveer 8cm achter ongeveer 6 |
#16
|
||||
|
||||
![]() zo sinds vandaag weer een smile tot achter mijn oren
net mijn 3f blokje weer draaiende gekregen met de andere kabelboom volgend weekend effe ombouwen zit nu wel met een paar andere probleempjes als ik stuur terwijl ik stil sta hoor ik af en toe een raar geluid een soort knak ergens vanvoor onder maar kan niet vinden wat het is sinds mijn ongeval lekt mijn versnellingsbak een beetje olie langs de zwarte afdekplaat aan de buitenzijde zit daar een pakking tussen die ik zomaar kan vervangen ? |
#17
|
||||
|
||||
![]() zo mijn blokje ligt er weer in
de powerflex bussen en zo staat hij er nu bij motor starte meteen na een bijna een jaar stilstaan maar in t begin liep hij toch niet echt lekker maar ondertussen wel er zit nog een fout in de kabelboom mijn pinkers werken niet meer t lichtje in mijn dashbord brand lichtjes en als ik wil pinken blijft het branden maar de pinkers doen niets als ik mijn vier pinkers opzet doen ze het wel gewoon en het probleem is ook even vanzelf weggeweest maar t is nu weer terug dat word nog een lange zoektocht vrees ik |
#18
|
|||
|
|||
![]() Begin maar met het knipperlicht relais, meestal is die de veroorzaker.
![]()
__________________
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there...... ![]() |
#19
|
||||
|
||||
![]() Begint er al goed uit te zien
![]() Succes en blijf vorderingen plaatsen he ![]() Groeten.. _________________ MK1 VW haaksbergen |
#20
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Of een massa-probleempje. En die zwarte deksel van de versnellingsbak is inderdaad afgedicht met een losse rubberen pakking, is los te krijgen bij de VW-dealer.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |