#1
|
||||
|
||||
Vooras vraag...
Wat gebeurt er als... ik de bovenste bout (die de veerplaten op 1 stand houden) uit de vooras draai van een T2b ??
__________________
Last edited by JK Le Mans : 21-10-2008 at 20:07. |
#2
|
||||
|
||||
volgens mij niks..
is eigenlijk niks anders dan een bout die het verenpakket in de torsiebuis aan drukt.. want? je wilt je adjusters erin lassen? |
#3
|
||||
|
||||
Nee ik zat even te prakeseren hoe die as in elkaar zit.
Ik dacht dat die bouten het verenpakket in de juiste stand hielden. Dus mijn gedachte was als ik die er beide eruit draai dan zakt hij op de grond zeg maar ?
__________________
Last edited by JK Le Mans : 21-10-2008 at 20:14. |
#4
|
||||
|
||||
ja, die bout die nu vast zit, vervang je bij een adjuster,
door een verstelbare bout, welke je op de vertanding kunt verstellen.. |
#5
|
||||
|
||||
Ja precies.
Maar een foksy zit alleen op de ovenste buis. Dus dan zetje beide op spanning. En een adjuster zet je op zowel de onderste als de bovenste buis. Hoe werkt een airride as dan ? Dan vervallen de veerpaketten toch ? Kan daar wienig over vinden op het net helaas. nu-komt-de-aap-uit-de-mouw.nl
__________________
|
#6
|
||||
|
||||
Quote:
deze verenpakketten vervallen niet, maar omdat je ze niet vastzet in het midden, hebben ze alleen geen verende werking meer, alleen een "scharnierende"werking.. je draagarmen moeten wel bevestigd worden, en die zet je aan de zijkant van het verenpakket vast.. maar aha! meneer is dus bezig met een AIRRIDE AS!! |
#7
|
||||
|
||||
Oohh Stiekumert!!!
__________________
Www.retro-cruisers.com |
#8
|
||||
|
||||
Voor airride moet je bij bussie komt zo zijn.
__________________
Alain Quote:
|