|
||||
|
||||
Meeting Velden Limburg?
Beste mensen,
ik heb via via gehoord dat er in Velden aanstaande zaterdag een meeting is georganiseerd. Weet iemand hier iets van ? Gr Nanne |
|
||||
|
||||
Nee!
Meer info?!
|
||||
|
||||
MEER INFO
dit vind ik wel leuk om te horen Wie weet er meer!!???!! |
|
||||
|
||||
Het is geen meeting, het is een BBQ weekend voor "the invited" die vooraf hebben betaald voor de BBQ, man of 25 denk ik.
gewoon onder plaatselijke "regionale" vrienden en kennissen eigenlijk....niks meer , niks minder. Ook verder geen voorzieningen etc hoor.
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
LOL!!
Nee dan verwacht je niet ineens een grote groep Hoe nieuws verdraaid kan worden .....
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is inderdaad ook wat ik gehoord van heb van mn collega
|
|
|||
|
|||
Quote:
Leuk T-shirt heb jij aan en leuk dialect wat eronder staat. welk Limburgs dialect is dat? lijkt n beetje omgeving helden zo denk ik. |
|
||||
|
||||
Quote:
Onder welke steen heb jij al die jaren gezeten? |
|
|||
|
|||
Quote:
Geen...ik doe gewoon een gokje in het wilde weg. ga jij naar de mk1 meeting in Assen trouwens? gisteren reed ik door Heerlen (ofja..Hoensbroek). stond ergens langs de weg een witte Golf C van 1982 te koop. Zag er best netjes uit voor zn 257 dkm. moet 2000 euries kosten. Weet jij er wat van? (niet dat ik er in geinteresseerd ben ofzo, maar gewoon leuk om te zien). grtzzz |
|
||||
|
||||
@ René: Jij gaat er heen?
@ Sjoes: Helden? Stedje van lol en plezeer bedoelse...
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja dan weit ich nog niks he klop t of neet? |
|
||||
|
||||
Venlo dus
|
|
|||
|
|||
Quote:
ahaaaa oh oke dan zat ik niet zo ver uit de buurt he |
|
||||
|
||||
Quote:
Yep , efkes flinke lèp vleis via den Barbeknoej via mienen telder in mien buukske mikke! Fein aafblusse met ein glaeske cola, lekker slap aldetöte, en dan waer laat in den aovend op hoes aan!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Quote: