|
||||
|
||||
Nieuwe veren en Koni schokbrekers of adres
Voor de Passat zoek ik het volgende;
Gele Koni schokbrekers van een audi 80 type 81/89. Weitec -40 of -60 veren van een audi 80 type 81/89. Dit alles voor de voorzijde van de auto . De onderdelen boer hier op de hoek kan dit alleen bestellen als set; dus voor en achter... Weet iemand een adres voor dit of heeft dit toevallig op de plank liggen Gijs
|
||||
|
||||
Hellup!
|
||||
|
||||
Gijs wat kost een compleet set dan bij jouw onderdelen boer? Veren en dempers. Ben hard opzoek geweest en kan niet veel vinden.
|
|
||||
|
||||
Ben nog niet langs geweest voor de prijs. Hij zou deze wel opzoeken voor mij, maar denk dat ie het niet heeft kunnen vinden omdat hij bij Passat kijkt en niet bij Audi (alhoewel ik dat duidelijk gezegt heb )
Hoop morgen even tijd te hebben, anders wordt het vrijdag. Laat het je wel weten.
|
||||
|
||||
Mooi want ik heb hard iets nodig . Op ebay.de kun je wel van alles kopen trouwens.
|
|
||||
|
||||
Ja? Ik kan nooit geen drol vinden op Ebay.de Doe er eigenlijk ook nooit moeite voor
Heb je toevallig nog een linkje van Audi dempers en veren?
|
||||
|
||||
Nee, er zijn gewoon sets voor passat 32b daar, fahrwerke aanklikken en dan zoeken op 32b.
|
|
||||
|
||||
I see Maar geen gele koni's Wel ander geel; ebay. Snap alleen niet hoe je deze gaat monteren
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Go0s-Golf : 20-03-2007 at 21:30. |
|
||||
|
||||
In je originele poot
|
|
||||
|
||||
Is dat er zo uit te halen dan of zit dat geschroeft of gelast? Heb ze nog nooit bekeken namelijk
|
||||
|
||||
op ebay kopen, heb toen een set geel gekocht nieuw voor 100E en dat bleek later nog te duur..
zijn inderdaad cartridges schuif je in je originele veerpoot. weitec veren staan erop va 20E
|
||||
|
||||
geduld is een schone zaak, ik heb destijds meerdere sets gekocht voor rond de 20E
steeds lager en lager... edit, waarom vind ik ze wel... eibach voor 1E
|
||||
|
||||
Zal het eens in de gaten gaan houden. Hoe kan het dat daar alles zoveel goedkoper is Of zie ik dat verkeerd?
|
||||
|
||||
aanbod is groter, en er zijn er veel die het erop zetten om van hun "troep" af te komen in tegenstelling tot marktplaats waar 50% het spul erop zet om zoveel mogelijk te verdienen...
elke nederlander is een handelaar.... nog een setje Dramex gt cupline dempers, goedkoop en kort, maar minder dan KONI
sportklassiek klassieker forum Last edited by berendd : 20-03-2007 at 23:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
Die Jamex veren heb ik nieuw gekocht, en ik heb een set 35mm Weitec rondom incl schokbrekers. Zit te twijfelen om de Weitec achterveren in te korten, maar wil eigenlijk niet gaan rotzooien.
|
||||
|
||||
passen die achterveren bij jou dan Jurgen???
kreeg ze er destijds niet goed onder en waren veel te lang, heb er golf veren op gezet.
|
||||
|
||||
Quote:
Doe mij anders die set maar |
|
||||
|
||||
Zo, heb op die Dramex dingen geboden; 3 hele euris
|
||||
|
||||
Quote:
De Weitec veren zijn voor Passat/Santana, kon ik toendertijd nog nieuw lopen bij GKB-Import. Die van een Audi 80 zijn idd veel te lang. Die heb ik voor onder een Santana gezet die naar de sloop moest. Daar heb ik de Weitec set onderuit getrokken, maar caros moest wel blijven rollen