|
||||
|
||||
beige interieur 5dr mk2
ik heb nog een ongeschonden interieur voor een mk2 in de schuur liggen,
ik wou deze eerst in mijn mk1 bouwen maar ga toch voor het skai lederen interieur het interieur is nagenoeg perfect op 1 heel klein plekje op de bestuurders stoel na, dit is gerepareerd met de zelfde stof. eventueel zou ik de deur panelen hemel en dash erbij kunnen leveren (beloof niks :p) het dash is bruin foto's heb ik dit weekend zodra ik tijd heb om ze te maken en erop te zetten vraagprijs is stoelen + achterbank 125euro of een inruil interieur liefst orgineel mk1 foto's toegevoegd Last edited by bas. : 17-03-2007 at 22:58. |
|
||||
|
||||
Overal moet een prijs bij, staat er geen prijs bij dan word het weggehaald! Dus ook bij de edition stoelen.
|
|
||||
|
||||
en is gedaan
|
|
||||
|
||||
geen enkel probleem 1e optie voor jouw
ik ga proberen morgen om de foto te maken anders doe ik het zaterdag |
|
||||
|
||||
Ik heb interesse in het hemeltje, en eventueel de deurpanelen en het dashboard ook
|
|
||||
|
||||
1e optie voor de deurpanelen zijn voor stein
er is mischien een 2de setje is het voor een 3drs of een 5drs als de hemel onbeschadigd is optie voor jouw? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb een 5 deurs. Optie voor onbeschadigde hemel lijkt me handig, maar ligt ook aan de prijs |
|
||||
|
||||
Quote:
ga ik voor je kijken en zodra ik meer weet hoor je het meteen |
|
||||
|
||||
Weet je al wat meer?
Ik ben trouwens ook op zoek naar deurbakken voor het nieuwe type deur, ik weet niet of het interieur dat je aanbied van het oude of nieuwe type is? (modeljaar 88 en jonger) |
|
||||
|
||||
1e optie is weer virj
de kleur van de stoelen is hetzelfde als de bank ook al lijkt het anders, ik durf niet te zeggen van welk jaar het interieur is |
|
||||
|
||||
Quote:
Hemeltje al gevonden? En eventueel ook het dashboard en deurpanelen? |
|
||||
|
||||
sorry heb er niet opgellet had wat anders aan me hoofd een onverwachts overlijden ik ga donderdag voor je proberen te kijken
|
|
||||
|
||||
in de bingo voor een goed bod mag je hem op komen halen
|