|
||||
|
||||
TTF -> Vento Gl :)
ik zal me hier dan ook maar eens voorstellen dat is wel zo netjes
ik luister naar de naam Stefan, 21 jaar wonend in dorpje (Luinjeberd) vlak bij Heerenveen.. Student aan de Noordelijke Hoge school (NHL) locatie fonteinland en volg de studie Integrale veiligheid.. na een kleine ander half jaar in een citroen ax gti ( let op gti hiervan zijn er nog 55 van in nl te vinden.. ) te hebben gereden wil je wel eens wat groters.. en de ax was zo goed als af, xenon, peugeot 106 1.6 rallye motor, spaghetti uitlaat, airbox enz.. goed voor 115 pk @ 785kg. hier een fototje.. maar goed dan wil je wel eens wat anders.. iets groters de ax valt nog steeds te spotten in de omgeving heerenveen want dit is nu het boodschapenauto-tje van me moeder geworden al een tijdje was ik opzoek naar een vento maar goed geen orginele standaard vento natuurlijk.. want die rijden er al genoeg rond.. tijdje terug stond er hier een te koop.. en ik geloof dat de auto hier verder wel bekend is aangezien ik nog een paar oude foto;s van de vento tegen kwam. mochten er nog mensen fotos op hun pc hebben staan van deze vento dan zou ik deze graag in dit topic zien of per mail ofzo .. het is een vento 1.8gl geworden met wat extra's vr6 stoelen xenon gecleande achterklep 80-60 verlaagd elektrische ramen centrale deurvergrendeling najah de foto's zeggen genoeg denk ik verder plannen genoeg, maar eerst maar weer eens sparen.. schroefsetje, andere velgen, audio uit de ax weer netjes weg werken.. Last edited by TTF : 14-01-2007 at 20:13. |
|
||||
|
||||
Welkom, het is een beetje de slet aan het worden van Volksforum
Die AX is ook gaaf, blijven leuke wagens ondanks de standaard tupperware
|
||||
|
||||
hee lachen de ratmobiel nu in heerenveen.. die AX ken ik wel.. denk dat jij de kont van mijn peugeotje ook nog wel kent.. heb wel eens tegen jou lopen sprinten..
jij een peugeeot blokje in je citroen en ik had een Citroen AX cup motor in mijn peugeotje ( 136pk 1.4)
|
||||
|
||||
toffe kar! succes ermee! Die AX is ook wel leuk speelgoed btw... zou em mijn moeder niet toevertrouwen iig
|
|||
|
|||
Lachuh , dat is de ouwe RATFINK - mobiel !
|
|
||||
|
||||
Mooie foto`s mooi kar!
|
|
||||
|
||||
Kan maar 1 ding zeggen....snik.....
Mooie fotootjes heb je geschoten. Heb je inmiddels nog wat plannen voor de auto of hou je het voorlopig hierbij?
|
||||
|
||||
Quote:
U vraagt, wij draaien
|
||||
|
||||
heb het altijd een mooi ding gevonden! veel plezier dermee
AXje is ook gaaf.. vriend van mij heeft er ook zo 1 gehad.. leuke bakkies, veel leuke herinneringen aan en welkom op HET forum natuurlijk
|
||||
|
||||
Zal eens spitten in het archief, volgens mij heb ik nog wel een paar fotos
Veel plezier met de Vento
|
||||
|
||||
Welkom leuke wagen heb je veel plezier ermee
|
||||
|
||||
Nog een paar uit de oude doos
Goede Oude Tijd fotoshoot bij Snowworld met Vento van Chris ( still alive ? ) Let op die sticker op de achterruit
Gimme fuel, gimme fire, gimme that which I desire Last edited by RATFINK : 27-10-2006 at 12:14. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik die toevallig geschoten? Je ziet wie erachter rijd he!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja Arjan maar daarachter rij jij in de Golf 3 dus kan jij deze foto niet geschoten hebben
|
||||
|
||||
Mooie vento!
sjieke koop geweest Quote:
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Joh, had ik niet eens gezien joh! Maar wie heeft 'm dan geschoten?
|
||||
|
||||
Kan beter een apart topic openen want we verzieken TTF zijn topic
|
||||
|
||||
grappig, die oude foto's
Quote:
inmiddels, heb ik de auto voorzien van wat audio, en xenon.. waarbij ik nog wat leuke dingen tegen kwam, een toilet verrisser onder het dashboard? en een zoetemeerse krant uit 2004 of 2005 geloof ik voor de oude eigenaren: ook zag ik dat er iets van een alarm cv aansturing op zat, alleen heb ik er geen kastjes bij.. toevallig heeft 1 van jullie niet de kastjes terug gevonden of nog documentatie van het arlarm, dat ik wellicht een kastje na kan bestellen kwa plannen, staat een supersport schroefset boven aan het lijstje.. |
|
||||
|
||||
Dat kan kloppen, ik heb een keer lekkage gehad doordat een linksachterlichtrubber niet geheel zijn werk deed
Het water liep toen door de koffer via de achterbank zo naar voren. Heb toen het dempingmateriaal onder het tapijt weggehaald en tijdelijk voorzien van kranten en om de lucht een beetje te neutraliseren een luchtverfrisser geplaatst. Over het alarm, toen ik 'm kocht in 2002 kon je er alleen de deuren mee openen. Toen het kastje de geest gaf heb dat weggegooid met de bedoeling er nog een keer een nieuwe CV in te zetten maar daar is nooit wat van gekomen. Wat het merk is geen idee stond ook al niets meer op het kastje. Succes
|
||||
|
||||
Mijn naam is haas, ik weet van niks Maar Ratfink heeft alle antwoorden al gegeven!