#1
|
|||
|
|||
wie kan me helpen?
ik zit met het volgende:
mijn 1600 FP blok(zit in mk I)is pas geleden gereviseerd en er zit een solex 34 pic(t) 5 carburateur op.het loopt niet zoals het moet,moet constant gas geven om de auto aan te houden. ik zelf denk dat het aan de carburateur ligt(retour en aanvoer van benz. heb ik al doorgestopen met compressor wegens eventuele rommel in de slangetjes). -maar wat is er mogelijk om op dit blok te zetten qua ander spruitstuk en carburateur? ik had al even rond gehoord en dergelijke en nu word er gezegd dat er ook een spruitstuk van een 1600 EZ of RS motor op past(mk II). ik hoor het wel van jullie!! m vr gr martijn Last edited by mkI1976 : 27-03-2007 at 15:09. |
#2
|
|||
|
|||
Poe hee, moeilijk verhaal..
|
#3
|
||||
|
||||
Stijn, is dit niet een stationair toerenklep verhaal?
|
#4
|
|||
|
|||
Je bedoelt de stationair-afslagklep?
Dat is de "sigaar" die in de carburateur geschroefd zit, staat hier geen spanning op tijdens het lopen van de motor, dan loopt de motor niet stationair.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#5
|
|||
|
|||
hoop dat et probleem strax is opgelost.
k heb een spruitstuk met een cabbi gevonden uit type II luchtfilter en gaskabel er ook bij.kijken wat die doet. |
#6
|
||||
|
||||
Er past van alles op, maar het klinkt inderdaad alsof je stationair afslagklep gewoon niet werkt. Hier moet constante + op staan met contact ingeschaled, de klep zelf moet z'n asje 'intrekken' bij spanning.
Is trouwens niet echt makkelijk lezen je verhaal, cabby is in mijn boek een cabriolet type 1 = een kever type2 = een bus
__________________
Quote:
|