|
||||
|
||||
Aankooptips jetta mk 2
Hallo,
Aangezien ik via de search niks kan vinden (zal wel aan mij liggen). Bij deze graag aankooptips gevraagd omtrend een jetta 2 1.6 uit 1991 pacific uitvoering. Wie helpt mij?
|
||||
|
||||
exact hetzelfde als een golf2... heb er een aantal gehad maar kan niks bedenken wat de jetta anders heeft dan de golf qua aandachtspunten
|
||||
|
||||
bij golf II, mbt roest de volgende puntjes,die k weet dan. (breadfan83)
- in de bak van het reservewiel. - onder de raamrubbers. - op de spatborden. - onder de sierstrips, sideskirts en spatbord randen. - aan de achterklep. - op de dorpels. - onder de accu. - onder de deurgrepen door eventuele inbraakschade. - Niet of slechts deels werkende verwarming. - Afhankelijk van het model: de carb. (Vooral bij de 1.6)
|
|||
|
|||
Kijk ook ff onder de deurrubbers voor roest.
Verder inderdaad vooral bij dit type (16PN) de carburateur (kijk of hij zowel koud als warm goed loopt en rijdt). Verder niks bijzonders, prima auto's ! |
|
||||
|
||||
Gewoon ff naar Friesland toeren (Zie je mail)
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb hem vandaag gekocht. op de wieldoppen na helemaal origineel! 0,0 roest. Op 1 kras op zijkant na in prima staat. Heeft alleen op het inlaat spruitstuk iets vloeistof liggen, enig idee? Koud als warm loopt hij prima! Zal hem later presenteren!
|
||||
|
||||
Quote:
Sorry man, Zie mail! Kon hem gewoon niet laten staan!
|
||||
|
||||
bedankt voor de tips allemaal!
|
||||
|
||||
In dat geval: Fotooo's
|
||||
|
||||
En vlug wat!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Beetje olie misschien uit de cilinderkop? Even schoonmaken en kijken of het niet terugkomt. Zal wel een versleten kleppendekselpakking zijn.
|
||||
|
||||
morgen ga ik hem pas ophalen.
Zaterdag zal ik hem helemaal poetsen en foto's plaatsen. ff geduld hebben!!!! Nou nou nou wat een drama. Belt me de verkoper op dat het blok in de soep is gelopen. Vrouwlief heeft doorgereden zonder koelvloeistof. Het zal wel... Ik heb de koop maar afgeblazen.balen.
MK 1 gti 83 (project) Last edited by dekilo : 17-01-2008 at 11:09. |