![]() |
|
|||
|
|||
![]() Te koop voor golf 1:
1.8 EX motor uit een golf 1 cabrio prijs 50 euro Grill dubbellamps met chromen rand en logo prijs 35 euro Te koop voor golf 1 cabriolet: Compleet grijs stoffen interieur bestaande uit: Twee perfecte voorstoelen. Nette achterbank. Hoogpolige vloerbedekking. 4 deurpanelen. nette grijs kaphoes. Grijs middenconsole. vraagprijs 200 euro Blauw/ zwart Halfleren interieur: Twee voorstoelen( een perfect ander bekende instapschade) Nette achterbank. 4 deurpanelen. vloerbedekking blauw. vraagprijs 100 euro Te koop voor een golf 2 : SportEinddemper golf 2 16 v (geloof ik) ronde chromen pijpjes 15 euro dikke g60 voorbumper zonder spoiler slecht gespoten 10 euro Wit rode achterlichten (geen heldere) Zwarte hella's samen voor 25 euro Orginele dunne voorbumper zonder chromen lijst 10 euro Te koop voor een golf 3 vento of variant anwb middenconsole met pennen bakje en mogelijkheid tot plaatsen radio 10 euro Heb thuis geen internet dus het liefst bellen op 0653625748 Degene die belt en hem komt halen heeft de spullen het eerst. Last edited by vento tdi : 10-01-2007 at 22:36. |
|
||||
|
||||
![]() Wit rode achterlichten (geen heldere)
Zwarte hella's samen voor 25 euro Stuur mij even een foto aub. Denk dat je ze wel kwijt bent!
|
|||
|
|||
![]() dast probleem heb er geen pic's van
|
|
||||
|
||||
![]() Waar moet 't vandaan komen?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zou je de lichten dan even kunnen nakijken op krassen en andere beschadigingen? Ik zou wel willen langskomen om te checken, maar heb geen idee waar ik moet zijn. Zijn die rood-witte trouwens van Hella? Zal wel niet he... Maar hou ze maar even voor me vast als je wil. Als ze niet t gehavend zijn wil ik ze.
|
|||
|
|||
![]() ik reserveer de grill voor dubbele lampen met chrome randjes.. waar kom je vandaan? PB
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ze zijn gebruikt maar gewoon heel. En de wit/rode zijn een imitatie merk. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Regio nijmegen by the way |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan vallen ze voor mij af, de rood-witte tenminste. Zou je die zwarte ook los willen verkopen? Die zijn wel origineel zwart en niet gespoten he?
|
|||
|
|||
![]() orgineel zwart en je krijgt de rood witte er gratis bij voor 25 euro
|
|
||||
|
||||
![]() Misschien dat ik binnenkort nog naar Nijmegen moet. Dan laat ik het je wel even weten.
|
|||
|
|||
![]() upje ?
|
|
|||
|
|||
![]() en alles is weg in de .............
dus slotjuh svp |