|
||||
|
||||
14" Velgen ( Classiclines )
14" cabriolet velgen. 4 stuks, 4 x 100, ET waarde geen idee. Hebben allemaal wel "iets" lichte stoeprandschade. Echter is 1 velg zeer beschadigd, en zou eigenlijk vervangen moeten worden. Wielen zijn al ontlakt, dus kunnen zo gepolijst worden.
Wilde er zelf een 4e wiel bijzoeken, echter heb ik geen auto waar ik de wielen onder zou willen, en liggen ze ook nog erg in de weg... in de bingo ermee dus. Vraagprijs 50 euro
Cabby Last edited by Christiaan : 18-01-2007 at 19:07. |
|
||||
|
||||
Waar ligt Errûp.
Die velg op de foto, met die vernachelde boutgaten, dat is die die vervangen moet worden of hoe? Heb er wel interesse in, maar denk dat het iets in Friesland ofzo is. Dus zal even wat met transport moeten regelen.
|
||||
|
||||
heee christiaan
heb je die omgeboorde audi wielen nog die op een van de foto's staat?
|
||||
|
||||
@J.L: Audi wielen heb ik niet, foto is niet bij mij gemaakt...
@Broodfanaat: Erp ligt tegen Veghel aan, iets van 20 km boven Eindhoven ofzo.. Het wiel met de "uitschieter" langs het boutgat, is idd de slechtste, en zou eigenlijk vervangen moeten worden om een compleet (net) setje ervan te maken.... of als je 3 reservewielen nodig hebt
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ga even zien of ik de centen bij mekaar krijg voor een ander ze voor m'n neus weg koopt...
|
||||
|
||||
heb je ze nog te koop ?? en zou je eventueel contact willen opnemen met mij via coen_cremers@hotmail.com
|
|
||||
|
||||
Hoeveel naafkapjes heb je bij de velgen?
EN is er minimaal 1 naafkapje heel/kompleet, ik bedoel dat je 'm gewoon in de velg kunt plaatsen zonder te lijmen? Grtzzz Steeph
|
||||
|
||||
Dag Christiaan,
Kun je me 'n foto mailen van de naafkapjes, ik heb zelf een set onder m'n cabby zitten en 1 kapje moet ik nu lijmen. Een extra set velgen, met wat reserve kapjes kan msschn geen kwaad! Grtzzz
|
||||
|
||||
Steeph, sorry voor mijn late reactie!!
Heb net even de naafkapjes eruit gehaald, heb er 3, zijn alle 3 ook van metaal. Echter zit er een stukje tape om gedraaid om ze vast te houden.... maar ze zitten wel erg vast! Hoor het graag van je, als je nog interesse hebt!
|
||||
|
||||
christiaan... zie dat er velen voor me zijn.. maar mochten die allen afvallen wil ik ze wel hebben.