|
||||
|
||||
Dikke Compomotive velgen
http://auto-diversen.marktplaats.nl...9cfxeBSLw%3D%3D
Ik vind ze echt ontzettend vet Heb de kracht gevonden om mezelf tegen te houden (anders lagen ze hier al in de garage ). Voor iemand met een uitgebouwde Golf1 of leuke Golf2 zijn dit echt prachtige wielen .. helemaal als je op zoek bent naar een beetje race / rally style look |
|
|||
|
|||
als je ze echt zooo mooi vind ik heb nog een setje 17 inch 7 j 4 keer 100 gewoon grijs welmet de zelfde look dr zit wel wast aan ....intresse....///?????
|
||||
|
||||
Als ik een auto had waar ze mooi onder zouden staan had ik wel interesse ja. En je zegt dezelfde look ? Als het geen compomotive is vind ik er ook al 10 keer zo weinig aan. Dit is gewoon een mooie licht gewicht velg die wel in rally of racerij wordt gebruikt. Het is mij ook dat die 15" set van de advertentie net iets te extreem is anders was ik daar wel achteraan gegaan (heb nog een setje 195/45 R15 over dus dat zou dan ook al geregeld zijn).
|
|
||||
|
||||
Ook nog wit, super onder jou golfje lieuwe
|
||||
|
||||
Vind ze ook wel erg tof Zoek nog wel wat bredere (zomer)velgen voor de Passat, maar dit past niet echt bij de Passat ben ik bang (als het er technisch uberhaubt wel onder past). Ook heb ik er geen 350 euro voor over
|
||||
|
||||
Quote:
Lieuwe volgens mij heeft dennis@polo86c.nl nog zo'n setje liggen die ie verkoopt...
|
||||
|
||||
Quote:
Ohw ik bedoelde deze:
|
||||
|
||||
retegaaf! et waarde is wel een beetje aan de extreme kant voor mijn golf 2.. zou zeker wel goed staan denk ik zo.
|
||||
|
||||
Supervelgen, hebben altijd in mijn verlanglijstje gestaan en je komt ze niet veel tegen (in een steek 4x100). Jammer dat dit geen 16" is (mijn favoriet).
|
||||
|
||||
Voor een Golf2 moet dit nog wel redelijk passen toch ? (helemaal als je g60 uitbouw hebt). Velgen zijn nieuw trouwens ook wel goed te betalen .. zitten op ongeveer 200€ p/stuk. Heb niet zoveel verstand van nieuwprijzen van velgen, maar dat lijkt me nogal mee te vallen
|
|
||||
|
||||
Bestaan er trouwens voor de Golf1 ook wat dikkere wielkastverbreders in de originele look ? En dan bedoel ik niet zoiets als bij die Golf1 van Roma, maar meer de originele look maar dan net iets dikker. Dan zouden zulke velgen wel redelijk passend te maken zijn
|
|
||||
|
||||
Dan kom je uit op uitbouwsets van bijv. Zender/BBS/Rieger/...
|
||||
|
||||
Quote:
had 8J 15" ET0 rondom op mn G60...erg dik..en past net |
|
||||
|
||||
Quote:
Waarom een opblaaspop kopen als je Jessica Simpson of Carmen Electra rechtstreeks kan reserveren ? |
|
||||
|
||||
Ik rij op verbreed staal 8,5jx15 et08 ,dus 8x15 et0 zal moeten passen dan !
Onder een jetta mk2 wel te verstaan .
|
||||
|
||||
Ik haal ze op volgende week zaterdag!
Word ook al weer bijna zomer ,dus mag er weer wat leuks onder de jetta's Enne ,...@OakgreenVR6 ,ben je thuis volgende week zaterdag ?,dan komen we gelijk de recaro's even aanhalen
Last edited by jettaracing : 23-03-2007 at 20:25. |
|
||||
|
||||
Kan wel een slotje op hoor ,want ik heb ze al onder de jetta