|
||||
|
||||
Geen gekke prijs voor deze dikke golf 2...
|
||||
|
||||
Dat kan toch bijna niet , zie ik daar ook créme leer? wel weinig info derbij.
Volgens mij een behoorlijke faker |
|
||||
|
||||
ohhhhh, dat zet je wel aan het denken
|
||||
|
||||
is toch die ex Dub05 auto? van Constant ofzo?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ja inderdaad. Ga er maar van uit dat die prijs niet klopt. Er zal wel weer een spreekwoordelijk addertje onder het gras zitten.
|
||||
|
||||
wat een nerd, zoiets moois 'verpatsen'
|
||||
|
||||
Dat snap ik ook niet de prijs zet je aan het denken zit maar een ding op ff heen bellen en vragen als je er belang bij hebt.
|
||||
|
||||
nou wie o wie haalt hem op voor 2750??
die kun je ongezien kopen.. (denk alleen dat die prijs niet klopt) |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ding zal eerder rond de 5000 gaan kosten en niet de prijs die erbij staat
|
|||
|
|||
Misschien toch vergeten te vermelden dat er is:
Schade? Geen motor? Je weet het nooit.... |
|
||||
|
||||
Waarom belt niet iemand even om te vragen of het echt is? Als ik een golf 2 zou willen zou ik deze niet aan me voorbij laten gaan....
|
||||
|
||||
die wagen is laatst voor rond de 7 a 8 duizend euro verkocht volgens mij door CCP dus het zal wel een geintje zijn van de 1 of ander
_________________ |
|
||||
|
||||
heb net met die jongen gebeld en hij was al verkocht zie hij binnen een uur
|
|
||||
|
||||
De advertentie staat er niet meer op, maar het gaat vast om de bekende groene Mk2? Ik ga voor: nog niet ontdekte/verlate 1 April grap.
Ookal word hierboven gezegt dat de auto net binnen een uur verkocht is. |
|
||||
|
||||
kenteken even controleren op de rdw site?
|
|||
|
|||
Quote:
Dat meen je niet? Voor dat bedrag? Dan had hij ook wel geld nodig lijkt me.
|
||||
|
||||
Van die nep advertenties word je niet goed, vorig jaar stond mijn auto ook ineens te koop op marktplaats
|
||||
|
||||
Quote:
en? is ie verkocht? |
|
||||
|
||||
Geen idee, ik heb mijn auto nog steeds
|
||||
|
||||
Voertuigsoort Personenauto
Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF GTI G60 118 KW Kleur(en) Groen Brandstof Benzine G3 Installatie N.v.t. Aantal cilinders 4 Cilinderinhoud 1781 cm3 Vermogen 118 kW Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Roetfilter N.v.t. Euroklasse N.v.t. Zuinigheidslabel Tijdelijk niet beschikbaar Massa leeg voertuig 1.032 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane Maximum massa voertuig 1.530 kg Massa rijklaar 0 kg BPM € 5908 Datum eerste afgifte Nederland 14-03-2001 Datum eerste toelating 11-06-1990 Datum aanvang tenaamstelling 22-06-2006 Vervaldatum APK 14-04-2007 Wacht op keuren Nee Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 510 kg - geremd 1.200 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Alleen voor brom- en snorfietsen: Maximale constructiesnelheid N.v.t. Vermogen N.v.t. |