|
||||
|
||||
Datums van meetings 2007
Ik wil de kalender een beetje indelen qua datums van meetings....
Wie weten er al datums van de bekende meetings. Graag alle meetings, dag en weekend, binnen en buitenland. En andere grote festijnen die met auto's te maken hebben. Heb tot nu toe alleen nog ergens iets gelezen over Dub05.....30 juni en 1 juli. Bvd....
|
||||
|
||||
Vw speed 7 jan. (morgen dus ) nieuwjaars receptie
|
|
|||
|
|||
3 juni vw/audi meeting bergum friesland
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
mania ?
|
|
||||
|
||||
nog niks over bekend
|
||||
|
||||
29 juli 2006 VW-Audi club Zuid Limburg bij de Hornbach in Kerkrade.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het zou maar best eens kunnen zijn dat mania op zijn eind is,was de afgelopen jaren een aanfluiting.
Wij hebben een probleem met een terrein,het oude van vorig jaar heeft geen bestrating meer dus dat is geen optie meer,we zijn hard bezig en zodra er wat bekend is horen jullie het direkt. |
|
||||
|
||||
Die meeting bij Pon in Amersfoort, is daar al wat van bekend? Vond ik altijd erg leuk...
|
||||
|
||||
[QUOTE=M.I.V.W]Het zou maar best eens kunnen zijn dat mania op zijn eind is,was de afgelopen jaren een aanfluiting.
Ik denk dat daar de meningen erg over verdeeld zijn. Zelfs ondanks het erg slechte weer en de ontzettende modderpoel van afgelopen jaar ! |
|
||||
|
||||
Quote:
Werd georganiseerd door een aantal medewerkers van PON Dealer, maar het meerendeel is vertrokken... dus ik denk niet dat ie nog terug komt. Was een leuke meeting met kwaliteit.
|
||||
|
||||
Ik heb gehoord dat er wel weer een PON meeting komt.......
|
|||
|
|||
8 April DB Meet en Greet,VW Club Zuid-Limburg Hornbach in Kerkrade ( Alle Merken )
29-07-2007 VW & Audi meeting,VW Club Zuid-Limburg bij de Hornbach in kerkrade. Check www.vwclubzuidlimburg.com |
|
||||
|
||||
Ik heb gehoort dat het laatste weekend van augustus weer een
vwfanatics meeting in Dinxperlo is.... |
|
||||
|
||||
Quote:
ow ja joh? |
|
||||
|
||||
Quote:
Was ik 2 jaar terug geweest, wat een masterlijke meet, zeg!
|
||||
|
||||
Quote:
moar das mooi dicht bej huus!! |
|
|||
|
|||
misschien is het een idee om in de eerste post een lijst te maken met de meetings op volgorde, in plaats van alles door elkaar !?
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Maar men moet eerst een vergunning hebben om een echte datum vast te kunnen stellen, en aangezien die ambtenaren maandag van half 1 tot 3, dinsdag van 8 tot 12 werken en de rest van de week vrij zijn kan dat wel eens iets langer duren!.... maar ik denk dat er al wel genoeg datums bekend zijn om alvast een klein lijstje te maken idd... |