|
||||
|
||||
Beetje jammer van die schermen in de hoofdsteunen
|
|
||||
|
||||
Was het maar schermEN in de hoofdsteunEN, dan was het tenminste gelijk!
Maar er zit er dus maar 1 in, en geen deurpanelen erbij, schiet niet op... Last edited by JettaPowerrr : 06-03-2007 at 19:40. |
|
||||
|
||||
en niet echt 100 punten en 350 euro met inruil van een 100 punten interieur..was er laatst al achter aan geweest
|
||||
|
||||
ja idd een beetje jammer van dat schermpje..
|
|
||||
|
||||
Huh?!? 350,- euro plus inruil net interieur?!? Hahaha, 350,- euro geef ik er zo misschien voor, maar echt niet met inruil van m'n nog erg nette GT-interieur!
Wat een grapjas... |
|
||||
|
||||
bedoel ik.. mijn gt interieur is ook 100 punten.. 200 euro zonder inruil is reeeler
|
||||
|
||||
ja dat klopt, beetje aan de prijs zo..maar misschien wil die later wel zakken met de prijs.? (ik denk dat veel mensen dat er niet voor over hebben)
|
|
||||
|
||||
Tja, wie zal het zeggen. Maar zoals Richard al zei, veel meer dan 200,- euro word het niet. Dan moet je er eigenlijk ook nog deurpanelen bij zien te vinden, en das ook niet goedkoop. Nou ja, we zullen wel zien, hoe lang het te koop staat!
|
|
|||
|
|||
voor de liefhebbers ik heb nog een setje zwart lederen deurpanelen liggen
|
|
||||
|
||||
Zowaar! Maar als dat nou ook tegen zo'n soort prijs is, word het saampjes wel behoorlijk kostbaar, hè.
Nee, zonder gekheid. Mooi aanbod, glof1g40, maar ik denk niet dat er veel mensen zijn, die dat ouwe bankstel van MP willen hebben. |