![]() |
|
|||
|
|||
![]() En dus mocht het Golfie fris gepoetst de weg weer op.......
![]() ![]() ![]() ![]() OP de foto's zitten er Artec velgen onder, normaal heb ik er dus 3delige BBS velgen onder, die worden op het moment gepolijst. Helaas ligt dat even stil vanwege een gebroken vinger. Bij opruimen in de auto kwam ik dit nog tegen, hoogst waarschijnlijk een APK rapport uit Zweden. Dit hoort bij de auto, want hij is uit Zweden geimporteerd ![]() Last edited by Fred : 27-05-2004 at 21:51. |
|
||||
|
||||
![]() sow, hij staat nog wel mooi strak toch! bij mij zie je overal net van die kleine putjes, loop ik me echt aan dood te irriteren
![]() ![]() conclusie: ziet er goed uit joh! ps. wa staat er daar in het geel achter het voorwiel ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat gele achter het voorwiel is een sticker van de verlagingsveren die er onder zitten..... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ah op die fiets
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maar laat het een troost zijn: Hij is ook niet retestrak hoor, hier en daar zitten er ook wat pitten en krasjes in (kijk maar eens goed op de eerste foto, net boven de bumper op de hoek...parkeerschade, dader onbekend ![]() Maar voorlopig blijft ie zo als ie nu is. Binnenkort zit de zooi van de verhuizing er op, kan ie de garage in en word een groot deel gestript, en evt ellende opgelost. Remmen worden vervangen door EBC spul, revisie aandrijassen er onder enz, en daarna word ie denk ik overgespoten..... |
|
||||
|
||||
![]() Waarom revisie aandrijfassen? zijn ze versleten?
want als dat bij jou is zal die van mij ook allang aan vervanging toe zijn...en hoeveel kost het? |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ze worden minder...en dat mag ook wel he na ruim 300000 km.... ![]() ![]() Als de boel toch uit elkaar gaat vanwege nieuwe remmen etc, pak ik dit gelijk mee..... Ik heb geen idee wat revisie assen kosten, ik heb prijzen gehoord rond de 300 euro...als het te gek word kijk ik voor slopers ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er erg netjes uit! Zo krijg ik automatisch (waarachtig) zin om te poetsen...
|
||||
|
||||
![]() Waarmee heb je hem eigenlijk gepoetst?
|
|
|||
|
|||
![]() Machig mooi, dat 2e plaatje kan zo in een reclamefolder! Ik ben ook wel benieuwd waar je hem mee poetst. Ik heb de laatste keer van die harde was van Valma gebruikt, echt pokkewerk om het uit te poetsen en het resultaat is ook niet je van het.
Ik lees ook dat je "bromsysteem" goed is! (echt lachen dat zweeds) |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nou hij is gewoon gepoetst met Turtle Wax.....lekker vloeibaar.. Hardnekkige vlekken vooraf even licht bewerkt met Commandant... Opbrengen met een vochtige doek, minuut of 20 laten drogen en dan uitpoetsen. Dat gaat heel makkelijk want het droogt op toen iets poederachtigs.. Verder niks geheimzinnigs of zo..... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja leuk is dat het dat Zweeds....ik heb alles er nog bij tot aan het moment dat ie uitgevoerd is daar.. Zelfs het handboekje wat er origineel bijzit is Zweeds.....maar leest wat minder ![]() IK heb er dan ook maar gauw een Nederlandse bijgeregeld ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welke commandant?..je hebt rode,groene en gele..toch?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Groene....nummer 4......verdund met een scheutje terpentine ![]() |
|
||||
|
||||
![]() euhm misschien domme vraag waarom heb je het verdunt?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dan is het makkelijker te verwerken, en loop je minder kans op te ver door poetsen....zeker een blik wat open is geweest wil nog wel een wat indikken. :smile: |
|
||||
|
||||
![]() das nog eens slim....
ik wil hem ook gaan poetsen...dalijk ff turtlewax halen kmoet toch nog mijn startmotor inleveren kan ik die wel ff ruilen tegen een fles turtlewax |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
FOTO ! FOTO ! FOTO !!!! Wel de klassieke Turtle wax nemen, neit die siliconen rotzooi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() welk flesje doel je op???
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik zal morgen even kijken wat er precies op die fles staat ......in ieder geval is ie blauw ![]() |