![]() |
|
||||
|
||||
![]() Whoohoo hij doet het weer :P zo nu en dan doet hij het ff vooral wanneer het wat warmer weer is... misschien doordat hij in de spuitcabine is geweest wie weet
ecometer zo hoort hij het dus te doen... bij de meeste is deze functie stuk.... Greetzz Wilmer Last edited by Bonito Driver : 19-02-2007 at 20:31. |
|
|||
|
|||
![]() Hahaha Lijkt me wel vreselijk irritant.
Als het goed is wektk het ook bij mij als de type 1 klaar is. Ik heb nu de goede bak waar die stekker op komt. |
|
|||
|
|||
![]() Super dat deze functie het nu weer doet!
Bij mij werkt deze functie ook nog steeds goed. Mijn verbruiksweergave van de MFA geeft alleen een veel te laag getal aan. Werkt deze bij jou nog goed? Welk gebruik geeft deze bij jou aan? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weet ik niet wat deze aangeeft. In het begin dee de FMA bij mij helemaal nix. Alleen tijdsweergave de rest bleef op streepjes staan, ik heb toen een aantal elco's vervangen op de printplaat die ernstig verlopen waren (waarschijnlijk door de warmte ontwikkeling onder het zwarte dash en de leeftijd
![]() @Domi. De reden dat deze functie vaak niet werkt is doordat er sleepcontacten in die stekker zitten, deze zijn vaak zover weggesleten dat ze geen contact meer maken. Ze zijn ook niet meer nieuw verkrijgbaar das verekte jammer. Daardoor zijn ze in de meeste gevallen gewoon doorverbonden zodat de verbruiksmeter in elke versnelling werkt. Ik Heb eens gehoord (knoop me er niet op vast) dat wanneer je de pennetjes een beetje verwarmt dat je ze kunt uitrekken waardoor hij het weer doet. Greetzz Wilmer Last edited by Bonito Driver : 19-02-2007 at 20:35. |
|
|||
|
|||
![]() Ik vergelijk het verbruik met mijn eigen gemeten verbruikgegevens wat ik bij houd in Excell
![]() Maar mijn verbruiksmeter geef soms een verbruik aan van 3.0 liter per 100 km of lager. En soms staat er alleen een punt en een getal achter de komma zonder iets ervoor. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha was dat maar werkelijkheid 1:33 dat zou erg netjes zijn!! kunnen zelfs de beste SDI motoren niet tegenop ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Heb ik bij mijn mk2 ook als het in de auto wat warmer wordt of buiten werkt het eea ook beter
Dus alleen een auto voor zonnig warm weer ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() 1 op 9 a 10? Geef je dan altijd zoveel gas ofzo? Als ik gewoon normaal rijd haal ik 1 op 13 a 14.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee valt mee... maar vaak kleine stukje's (daily) dus veel verder dan 20 km per keer kom ik niet... maar wanneer ik op een mooie zomerdag een stukje ga rijden kom ik ook wel op 1 op 12. Vorig jaar met de auto van Drachten (friesland) naar rotterdam geweest voor mijn bonito toen reed ik iets van 1.14 das dus ook nog steeds mijn record... Greetzz Wilmer |
|
|||
|
|||
![]() Ohja, ik weet wel waar Drachten ligt. Ik heb stage gelopen bij Autoland van den Brug. Ik heb je wel eens bij de stoplichten zien staan bij de mcdonalds
![]() |
|
||||
|
||||
![]() fuck tis waar ook heb je me al eens eerder verteld.... k wordt ouder... :P maar ik zal het even in de gaten houden..
|
|
||||
|
||||
![]() oke! gegevens!!
vandaag van drachten naar marknesse gereden: Heenreis: rustig aan gereden op de snelweg +/- 110 a 120 69,5 km op de teller 0,49 uur reistijd op MFA 69 km op de MFA (klop dus precies als op de km teller!) 83km/u gem op de MFA 3,5 L op 100 km Terugweg iestjes sneller gereden: 138,6 km op de teller 0,44 uur reistijd op de MFA 69km op de MFA 93km/u gem op de MFA 2,5L/100km Beide opgeteld: 3,5+2,5= 6/2= 3L/100km getankt 12.16L km: 138.6/12.16L= 11.4= 1 op 11.4 Als je dus voor langere tijd stilstaat (motor uit en van contact) dan reset de MFA zichzelf... Greetzz Wilmer PS schakelindicatie doet het weer niet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt een stekker van een golf 2 1984 nemen, daar de pennen aanpassen.
Heb ik destijds ook gedaan toen ik nog met de 020 bak reed. Alleen een G60 en eco meter snappen elkaar niet zo. Mijn huidige meter krijg ik als ik heeeel zuinig rijd op 13.8 L op 100km. Valt dus nog mee. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
11 liter op 100 km??? wat heb jij voor onzuinige bak? je gebruikt m alleen voor korte stukjes ofwat? kan me niet voorstellen dat een GTI zo onzuinig is. 1 op 13 of 1 op 12 lijkt me realistischer.. groeten, Dennis |
|
||||
|
||||
![]() zo tussen de 7 en 8 liter per 100km verbruikt een 1800 Golf 1 GTI bij normaal rijden.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt het is mijn daily dus maakt weinig lange kilometers hooguit 10 km per keer... vandaag voor mijn werk 2x 69 kilometer gereden en dan doet hij ongeveer 1 op 11,5 hij moet nodig weer goeie kilometers maken... komt met de zomer wel weer ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Welke auto heb je dan nog meer? ik vind het wel erg zonde om die mooie pirelli als daily te gebruiken ![]() vind t al erg als ik mijn Golfje iedere dag zou moeten gaan gebruiken, echt zonde! |
|
||||
|
||||
![]() ![]() mijn resto.. zit nog denk ik een kleine 2 jaar werk in.... dan gaat de golf naar binnen... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
waaaaaaaaaw vet ding man! wasdat voor iets? nog nooit gezien ![]() Dennis |
|
|||
|
|||
![]() ft bonito is gebouwd op een kever onderstel en de kever motor achterin het is eigenlijk een bouwpakket cq kitcar. Zijn vrij oude auto,s. Jaren 60 en 70.
Men bouwt soms ook wel een andere motor erin http://auto.marktplaats.nl/kitcars/...B0LuyU4pw%3D%3D Last edited by Domi : 22-02-2007 at 16:00. |