![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo,
ik zou graag willen weten welke kleur (en eventueel bijbehorende code) van de typeplaatjes is. Het woord "volkswagen" linksachter op de achterklep is nogal vaal van kleur. Dat wil ik graag even overspuiten, maar dan wel in de originele kleur, indien mogelijk. iemand van jullie de gouden tip? groeten en alvast bedankt he! Dennis |
|
||||
|
||||
![]() het beste kun je andere (nieuwe) plaatjes kopen bij b.v. Jeroen Rison.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt voor de tip, maar de auto kost me inmiddels genoeg geld (als je het allemaal perfect wilt hebben tenminste). ik heb inmiddels met schilderstape het hele typeplaatje afgeplakt en de letters zichtbaar gelaten. Hoeft alleen nog maar wat lak over, dus als iemand de kleur weet, dank uuu! groeten Dennis |
|
||||
|
||||
![]() Wat een werk voor een paar plaatjes van
n stuk of 20 euro... horen deze letters trouwens niet chroomkleurig te zijn? |
|
||||
|
||||
![]() Ja, mat chroomachtig, is niet echt een kleur dus. Beste optie: chroomlak ofzo? Of anders zilver.
|
|||
|
|||
![]() ik denk dat je altijd zal zien dat je het zelf hebt gespoten en dat het dus 'nep' is... Maargoed, als deze toch al versleten zijn kan je het altijd ff proberen!
|
|
|||
|
|||
![]() @ Mellyville: Precies! t plaatje kostte me 2 euro, dus ik vind het de moeite waard om te proberen. Ik zag bij Arjen van watercooled.nl (als k tgoed heb) dat hij bij zn MX ook zelf de plaatjes opnieuw gespoten had. Zag dr super uit!
groeten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ArjAn van watercooled heeft geen MX ![]() Ik heb een inarizilveren jetta1 gls, marsrode jetta1 en lidogroene golf1 ls... Op de LS heb ik nieuwe typeplaatjes gekocht ![]() wil t werl er niet voor hebben ![]() had ik beide plaatjes ![]() acceptabel |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
owkeej, dan was t dus iemand anders:P |
|
||||
|
||||
![]() ArjenE heeft de plaatjes van zn mx gespoten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() maar ArjenE heeft bij mijn weten geen inarizilveren mx, maar wel Erik (Edrik) heeft er een in die kleur.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Naar mijn weten heeft Sjoes het ook niet over een inarizilveren Golf1 MX gehad ![]() En ArjenE is niet van watercooled ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd, je hebt gelijk, ik heb het nog eens goed nagelezen. Quote:
i know! ![]()