|
|||
|
|||
radio,cd, dvd ,mp3 speler voor in de auto
Ik heb hier een radio cd speler liggen nieuw in doos.
Deze kan onder andere dvd afspelen. Heb hem gekocht , maar er zat al een knappe radio in mijn nieuwe auto. Hier wat gegevens van de radio. DVDR, CD, MP-3, CD-R, CD-RW Last position memory Hi-temperature car spec loader Repeat, intro, random On screen display title, time, chapter, subtitle and angle Anti-shock mechanism with ESP digital memory Detachable face PLL synthesized AM/FM super heterodyne tuner 30 pre-sets (12-AM/18-FM) Auto store pre-set scan LO/DX and stereo mono selector switch Electronic Volume, Bass, Treble, Balance, Fader Preset EQ 50 x 4 channel high power Digital clock USB mini input Auxiliary input RCA line outputs Sub woofer outputs Rear View Input Dolby digital outputs PAL/NTSC color system USA/Europe frequency switch Panel Brightness: 250 NIT Full function remote control ISO/DIN Hij word dus verkocht omdat hij over compleet is. Voor meer info even bellen graag, mail kom ik vaak nooit aan toe. 06-55786695 Vraagprijs 300 euro, faktuur zit er nog bij van de audio zaak. Last edited by Ron mk1 : 15-02-2007 at 19:10. |
|
|||
|
|||
Inruil mogelijk van:
2 mooie zwarte kuipstoelen ( sparco, recaro, sandtler) 2 4 of 5 punts gordels ( zwart of rood) Mooi sportstuur ( deepdish van ongeveer 9cm) Sport velgen steek 4x100 met goede banden 15/16 of 17 inch Maar wel met een ET waarde van 25 of lager. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Voor de vaste prijs van 250 euro dit weekend af te halen.
|
|
|||
|
|||
weekend is nog niet voorbij.
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
UP
En inruil 15 inch velgen mogelijk nog steeds. OF een HEEL goed bod. |
|
|||
|
|||
Een goed bod is ook altijd welkom natuurlijk.
|
|
|||
|
|||
prijs verlaging naar 200 euro.
Voor 225 euro een nieuwe 13cm compo set erbij. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
Ruilen tegen een laptop ook mogelijk
|
|
||||
|
||||
hoorde dat deze ZONDER sub-output en zonder USB-input geleverd worden, de specs zeggen anders, maar hoorde dat dit er dus niet op zit, klopt dat????
|
|||
|
|||
er staat ook 4x50w, op het frontje 4x45?
|