![]() |
|
||||
|
||||
![]() Setje 15 inch Omega Fuchs, 5x110, met banden, 1 nog net apk waardig, 2 apk waardig en 1 niet. Verkoop wegens aanschaf auto voor afstuderen.
Vraagprijs 225,- euro. ![]() ![]() Last edited by evilnyntje : 14-02-2007 at 21:51. |
|
||||
|
||||
![]() Up
|
|
||||
|
||||
![]() Hey Ernst
Geef me eens ff de X-acte maten van die Opel Fuchs wielen svp. Misschien leuk voor onder de Karmann van de vrouw ![]() Oja ik heb nu die oude zwarte rs4 18 inch wielen van stijn nu onder mijn t2b crewcab zitten (weer een projekt erbij) Hmmmm ik rijd wel voor gek zo maar hij gaat strax nog flink zakken en dan gaat het wel leuk smoelen (hoop ik) ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ha Hans, de maten die ik nu weet (zit op werk) zijn 15 inch en steek 5x110. Stijn heeft deze ook onder zijn kever zitten, smoelt goed iig. Ik regel vanaaf even de rest van de maten zoals de et waarde en de breedte. |
|
||||
|
||||
![]() Et waarde is 49 en ze zijn 7J.
|
|
||||
|
||||
![]() De Search button gevonden ?
![]() Ideale velgen als je er wat tijd insteekt |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet je het zeker ?? Op mijn setje Opel Fuchsen staat namelijk ET39 ...
|
||||
|
||||
![]() Vandaar mijn opmerking over de Search button : we hebben nu dus drie verschillende ET waardes .
Zou zo maar kunnen dat er verschillende zijn . http://www.volksforum.com/forum/sho...ight=opel+fuchs |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik had gegoogeld, ik zal het wel ff checken om het zeker te weten. |
|
||||
|
||||
![]() |
|