![]() |
|
||||
|
||||
![]() Jetta 1.3 nz Pacific zwart te koop
226000km witte 15inch velgen verlaagd met veren en schokdempers g60 verbreders en brede bumpers zwarte achterlichten donkere koplampen embleemloze grille grillespoiler 1 armige ruitenwisser met aeroblade carkit voor 6210/6310 achterklepspoiler Wat is er aan deze auto vervangen in de laatste maanden: Koppelingsset Brandstofpomp Kachelmotor aandrijfashoes r.v. stuurhuishoes r.v. veerpootlagers voor Apk september 2007 €1250,- nu €1050,- Reden van verkoop is dat ik onverwacht meer kilometers moet maken en een golf 3 sdi gekocht heb Last edited by Ferry24 : 06-03-2007 at 12:06. |
|
||||
|
||||
![]() Welke kleur is de auto?
|
|
||||
|
||||
![]() zwart vanavond volgen foto's maar is wel bekend hier vna Jens en ArjenE geweest
|
|
||||
|
||||
![]() toen hij nog in mijn bezit was: (half jaar geleden)
![]() ![]() ![]() ![]() (weet niet hoe hij er nu uit ziet) ![]()
|
||||
|
||||
![]() ongewijzigd.
alleen staat hij nu op z'n wintervelgjes. |
|
||||
|
||||
![]() zit trouwens ook centrale portier vergrendeling op.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() foto's van vandaag |
|
|||
|
|||
![]() Hoe is de staat van de auto, krasjes/deukjes ?
|
|
||||
|
||||
![]() d'r zit een krasje l.a. op het scherm wat met lakstift is bijgewerkt en r.a. een klein butsje in het acchterscherm. Voor de rest geen bijzonderheden aan de auto.
|
|
||||
|
||||
![]() Heeft ie een 4 of een 5-bak?
Hoe zijn de banden en in welke staat zijn ze? Zijn er verder nog technische onderdelen welke minder/slecht zijn? Wat moet er voor de APK gedaan worden?? |
|
||||
|
||||
![]() auto heeft een 4 bak
in goede staat en hij wordt gewoon geleverd met nieuwe apk banden zijn in goede staat denk een mm of 5 voor vredesteins en achter hankooks. Rij er nu gewoon dagelijks mee en als ik geen diesel nodig had gehad had ik er lekker nog een paar jaartjes meegereden. Dit is een auto waar ik met een heel goed gevoel mee gereden heb en jammer vind dat ie weg moet. Ik ben van mening dat degene die 'm koopt er nog jaren met veel plezier mee kan rijden Ferry Last edited by Ferry24 : 19-02-2007 at 21:22. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
vwjean hij staat trouwens in de buurt van leidschendam dus als je wilt komen kijken..... |
|
||||
|
||||
![]() back in the day.....hoop dattie naar een liefhebber gaat!!!
en ex-vrouwtje ook hahaha ![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() ja ik hoop het oo. Heb er helaas te kort in kunnen rijden aangezien ik nu gewoon 25000km per jaar ga rijden.
|
|
|||
|
|||
![]() Heb je een PM gestuurd...
|
|
||||
|
||||
![]() pm terug je kan me anders ook op msn toevoegen voor meer vragen starslet@hotmail.com
|
|
||||
|
||||
![]() up nog steeds te koop mag weg tegen een redelijk bod.
VW Jean kan wel vertellen hoe de auto erbij staat die is vandaag nog wezen kijken namelijk |
|
||||
|
||||
![]() Auto is erg netjes en rijdt goed.
|
|
||||
|
||||
![]() Up voor deze nette wagen. Doe eens een goed bod.
|
|
||||
|
||||
![]() up nadat er 1 gewoon niet is komen opdagen op zondag
![]() Weer een halve zondag naar de KLOTE! Doe eens een goed bod misschien is ie voor jou! 1050 euro in de bingo! Ferry Last edited by Ferry24 : 05-03-2007 at 21:47. |