![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wegens een opslag opruiming en een sloper bied ik aan:
Nieuwe bumper met chromen bies en binnenbalk. Niet origineel maar wel goede kwaliteit. PRIJSVERLAGING 55,- Nieuwe carterpan 1.3 inclusief pakking. Niet origineel vw. 25,- Gebruikte voor en achterbumper met chromen bies en binnenbalk. Wederom niet origineel maar wel prima kwaliteit. Ik moet ze nog schoonmaken. PRIJSVERLAGING 90,- Verder als iemand nog wat nodig heeft van de bovenstaande Golf, geef dan een gil want deze gaat binnenkort naar de sloop. Het is een 1300c uit ik meen 86. Hoofdsteunen Verkocht Asbak Verkocht Middenconsole Verkocht Din Plaatje Verkocht Kachelplaatje Verkocht. Pookhoes Verkocht Ik ben zelf nog op zoek voor een lap zeil (voor op de vloer in m'n nieuwe loods). Loods is 50m2 maar mag ook wel iets minder zijn. Last edited by MrMiljon : 26-02-2007 at 21:36. |
|
||||
|
||||
![]() Heb je een foto van de carb?
of van het blok?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Foto van de carb en/of blok heb ik zo snel niet. Auto staat 5km verderop. Motortje loopt verder prima moet alleen ff een benzinefilterje op. Alleen stationair wil die niet lopen met licht en kachel aan. Voor de duidelijkheid. Ik haal er geen motor, versnellingsbak draagarmen en al dat soort dingen uit. Daar heb ik geen ruimte, tijd, middelen en verstand voor. Het gaat met name om het "bolt-on" spul. Had ik erbij moeten zeggen.. |
|
||||
|
||||
![]() Afdekplaatje DIN-opening en de 2 hoofdsteunen, incl. verzending, wat wil je daar voor hebben? En wat voor versnellingspookknop zit er in?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Over dat din plaatje zat ik ook net te denken ![]()
|
|||
|
|||
![]() Foto's van de interieur ?
Als die stoelen goed zijn.. heb ik zeer intresse zonder hoofdsteunen die heb ik nog. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Foto's van het interieur heb ik zo 123 niet. Maar er is wel een wang van de bestuurderskant beschading. Niet uitgezakt maar met een scheur. |
|
||||
|
||||
![]() Ik wil de middenconsole en het plastic plaatje dat voor de kachel zit wel hebben.
Laat me maar even weten wat je d'r voor wil hebben. dan komen we d'r wel uit. En de asbak die midden in het dash zit. Ik heb het plaatje en de asbak op de foto even gemarkeerd, dan weet je waar ik het over heb (gaat dan vooral om het plaatje). ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik zal in het weekend de delen voor je eruithalen. Zal nog even moeten zien wat het moet opbrengen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok thx, stuur me tzt maar even een PB-tje, dan regelen we wel wat.
|
|||
|
|||
![]() Omhoog maar weer.
|