![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat zou een origineel achterpaneeltje van een golf1 met kleine lichten (not swallow) mogen kosten? De staat is super en de stickers van vw hangen er op.
|
|||
|
|||
![]() is t n gebruikte? Als je ruimte hebt om te onderhandelen zou ik eens voorzichtig beginnen bij 50-60 euries.
groeten |
|
||||
|
||||
![]() Als er nog stickers op zitten zal het wel een NOS paneel zijn ?
Dan zijn ze wel aardig wat centjes waard ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nog niet gebruikt en idd nos stuk.En onderhandelen zal niet moeten want heb dit al jaren in bezit en ga het nu verkopen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha 5 of zes tientjes....vergeet het maar!!
Dat is gewoon dik betalen hoor,die dingen worden compleet gekocht voor enkel het achterpaneel,de rest gaat gewoon weg. ![]()
|
|||
|
|||
![]() wist ik veel dat het een speciaal achterpaneel zou zijn:P
bartman had er ook niet bijgezet dat hij het ging kopen/verkopen, kon ik niet uit zn context opmaken ![]() Dus ging ik ervan uit dat ie er één wilde kopen. Dan moet je dus zo laag mogelijk beginnen met bieden he. @ bartman: succes met de verkoop |
|
||||
|
||||
![]() Wat wil je hebben voor het achter paneel ik heb wel intresse dus laat 't me maar weten. Stuur me gerust een pm voor wat je er voor wil hebben.
bvd. |
|
||||
|
||||
![]() Hey sjoes,ja dat is waar..
Onze bartman is weer een van de slimme;eert doen of je interesse hebt in een paneel,zodat er een mooie animopeiling plaatsvind. Maar inderdaad;wij zeggen dan gewoon laag bieden,als iemand niet weet wat hij in huis heeft.. ![]() Maar jammer dat het zo moet,zet je rommel te koop of niet! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ten eerste ik heb NOOIT gedaan alsof ik interesse had in een paneel,wou enkel weten wat men er voor zou geven of welke waarde het heeft. Ten tweede rrommel is het niet (of wel volgens jou maar dan zit ge op verkeerd soort forum te zien) ik heb ondertussen van serieuze mensen een mailtje gehad dus zal het verkocht worden voor wat het volgens mij( en koper) waard is( al bod van 325euro zonder dat ik ooit over prijs sprak) Grtz Bart
|
||||
|
||||
![]() ik sluit dit topic aangezien het paneel te koop staat