![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb problemen met men koppeling van mijn 16v kr
de hendel op de versnellingsbak kan ik bijna helemaal indrukken en dus de kabel is te kort. heb de versnellingsbak er al uitgehaald en het druklager ook. wat kan het zijn? ik denk dat de drukplaat stuk is ziet mij er toch maar raar uit. stukje waar de as op moet duwen zit helemaal tegen de plaat klopt dit? en de as is bijna aan 1 kant plat. heeft mss iemand een foto van een goede drukplaat en druklager? en hoe lang moet de as precies zijn? kan de vinger die de druklager bediend zomaar verspringen? ik wil het gewoon ff weten voor ik onderdelen begin te bestellen alvast bedankt |
|
||||
|
||||
![]() Hoe bedoel je de hendel indrukken? Als je de koppeling intrapt trek je de gaffel omhoog. Ja, deze kun je handmatig omhoog doen tot een bepaald punt, en dan lijkt het alsof de kabel te kort is ja. Wat voor kabel ziter erop? Één die je handmatig moet stellen of één die zichzelf steld? Bij die laatste moet je even rommelen en dan krijg je ineens de volledige lengte van de kabel.
Weet verder niet wat je aan het doen bent maar je weet absoluut niet waar je mee bezig bent jij gezien de "problemen" die jij maakt. PS: Maak a.u.b. misbruik van HOOFDLETTERS om het overzichtelijk te houden.
|
|||
|
|||
![]() Dus de hendel kan ik helemaal omhoog doen zonder dat het lijkt dat je tegen de koppeling aanzit.
De kabel heb ik dus helemaal tot het eind aangespannen, het is dus een handmatige kabel. Het is dus net of de as die de koppelingsplaat moet bedienen te kort is. Hoe lang is deze precies? Ik had al gedacht dat de koppeling open is blijven staan maar ik denk niet dat dit zou kunnen. Ik denk dat het probleem zit bij de druklager of bij die as. |