|
||||
|
||||
Even voorstellen newbee BLauE met Vento CL
Hallo mensen, even voorstellen, ik ben nieuw hier en dit is mijn Vento 1.6 CL Zoals te zien is heb ik hem al aardig onder handen genomen. - 17' KOYA Turbine wielen met Fulda 205-40-17 - RS Voorbumper - M3 Sideskirts - Diffusor achter - Getinte ramen rondom - M3 spiegels met knipperlicht (waardeloze dingen) - Dubbel EBC Einddemper - Embleemloze grill - de nodige ICE - En sinds gistermorgen een hele dikke kras op de motorkap... Zijn er hier nog echte Vento-liefhebbers? |
|
||||
|
||||
welkom hier en mooie vento
|
||||
|
||||
Mooie Vento, jammer van die kras.
|
||||
|
||||
Welkom hier
|
||||
|
||||
Dikke wielen....
|
||||
|
||||
Welkom! Die wielen staan je vent goed!
|
||||
|
||||
Waarom heet Je Blaue als je een groene Vento hebt?
|
||||
|
||||
Quote:
Lang verhaal... heeft niet met autos te maken, maar met drank... heel veel drank... laten we het daar maar op houden.. |
|
||||
|
||||
Welkom! heb je ook een paar fotos van de voorkant gemaakt? Ben benieuwd....
En Vento liefhebbers zijn hier zeker hoor! |
|
||||
|
||||
welkom.
|
||||
|
||||
Van de voorkant ziet hij er nog wat sobertjes uit, maar heldere Angel Eyes met booskijkers zijn onderweg!! En ben nog op zoek naar een Carbon motorkap, nog iemand suggesties?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb wel wat suggesties: Niks van dat alles wat boven staat, spiegels er af andere grill erin andere bumpers folie van de ramen af, andere uitlaat, klinken spuiten en wat lager leggen. Maar dat is natuurlijk alleen mijn smaak en mening. en over smaak valt te twisten. Dus erg welkom op dit Forum. |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad valt daarover te twisten, volgens mij ben jij meer een "clean-look" iemand... Ook mooi... En trouwens... nog lager leggen? Ik heb hem voor moeten ophogen... Anders hattie de hele tijd last van drempel exceem... |
|
||||
|
||||
Quote:
(fast) immer Blau, ne?
|
||||
|
||||
Quote:
houd ik idd iets meer van maar is maar goed dat we niet allemaal van het zelfde houden anders werd het wel erg saai, Ik woon in het oosten van het land heb gelukkig niet zo heel erg veel last van erg hoge drempels.. ik was toevallig afgelopen weekend ff in amsterdam en toen begon ik ook te snappen waarom sommige mensen wat terughoudender zijn met het erg verlagen maar in iedergeval succes met je auto. |
|
||||
|
||||
VENTO's genoeg....
Quote:
Ik dacht het wel... Kijk hier maar eens: VENTO'S!!! Ik heb zelf een Vento GT 2.0, kijk maar in m'n profiel. Net als vele anderen zeg ik: zet er niet al te veel accessoires op; op een gegeven moment is het nèt te veel! (Dat vinden velen van de mijne al...) Ik vraag me altijd al af; is 1,6 genoeg voor een bak als een Vento? Ik moet er zelf een caravan mee trekken, vandaar dat ik iets sterkers heb genomen Ik vind hem wel mooi trouwens! Vooral de wielen; lijken een beetje op Mercedes turbine-wielen. Ga zo door! Greetz Vento Vice
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |