|
|||
|
|||
druklager of diafragma g40 ?? kunnen er ook sterkere op?
hoi
zo net is me druklager ,diafragma of drukgroep er uit gesprongen kon opeens niet meer schakelen want koppeling werkte niet anwb erbij gehaald heeft me naar huis gesleept :S maar nu is me vraag past de drukgroep koppellingplaten en de druklager ook van een g60 of vr6 of andere raceiets op me polotje 1..3 g40 ga ook over de 150 pk heen zodoende hoop dat iemand me kan helpen groeten Arjan |
|
|||
|
|||
De originele koppeling kan heel wat hebben, maar onder andere Sachs heeft bijvoorbeeld "sportievere" koppeling-setjes: http://www.slstuning.de/tuning/dive...its/index.php#1
|
|||
|
|||
dank je maar weet iemand ook of er de drukgroep enzo van een g60 of iets dergelijks oppast? zo ja welke vwtjes
alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Nee. Past niet.
Je koppeling is gewoon 'op' geweest: Auto is niet nieuw meer he? Haal een nieuwe koppeling, drukgroep en druklager, en let op dat je er daadwerkelijk 1 voor een G40 krijgt (200 mm). Ook met 150+pk (hoeveel koppel?) voldoet de standaard G40 koppeling. Als je iets kapot krijgt, is het de versnellingsbak zelf!
|
|
|||
|
|||
koppel heb ik geen idee van trek andere snelle autos eruit
wil eigenlijk een langere bak vooral 1 en 2 nu ik toch bezig ben vervang ik gelijk me koppaking hij rookte iets zijn klepsteelrubbers en kijken of ik wat kan flowen enzo |
|
||||
|
||||
Quote: