|
||||
|
||||
nieuwe aankoop
Na aankoop van een nieuwe balanceer machine vrijdag ook maar een nieuw demonteer apparaat gekocht
Met hulparm moet weer een hoop bandjes verkocht worden.
|
|||
|
|||
Hoi,
Bij de vw hebben ze precies zo een apparaat, ik hoop voor je dat je niet al te lang bezig bent om de 18'' 40 225 Falken van de velg er af te peuteren. Dat ging niet zo van een leien dakje met dat ding, zelfs met de blokken er tussen is het een drama. Maar Falken is ook veel te hard, ik moet die ook nooit meer hebben |
|
||||
|
||||
225-35-19 is nog gekker en gaat ook goed.
|
||||
|
||||
en als je uitgemonteerd ben kan je er zat meer dingen mee doen he????
|
||||
|
||||
Kun je deze ook ombouwen? Zodat hij de velgen niet inklemt maar van binnen uit klemt met rubber blokken? Zo beschadig je de velgrand niet. Dat is helemaal mooi voor lichtmetaal.
|
|
||||
|
||||
Wij hadden zo'n zelfde apparaat en die klemde inderdaad van de binnenkant af. Werkte perfect.
|
||||
|
||||
ja is deze ook. met rubbere blokken, kracht vermeerderaar en spax blokken ( run flat)
Nog een weekje en dan is ie binnen.
|
||||
|
||||
mooi mooi, iedereen wat sneller zijn rubber slijten dus
|
|
||||
|
||||
veel plezier ermee.
ik hoop dat je er meer plezier mee hebt dan sommige andere mensen. ik kom ze in de praktijk nog wel eens tegen.(ben zelf service monteur voor wiel equipment) dus spreek uit ervaring. Heb je hem bij explora gekocht? is de foto ook de versie die je krijgt,of krijg je er nog een met twee rollen/schijven als hieldrukker? bij de weg....wat voor een balanceermachine heb je? |
|
||||
|
||||
het is dit type met 1 afdruk rol.
EN niet bij explora bij rema. ik heb een pro balance ook van rema.
|
||||
|
||||
Quote:
pffff..gelukkig dan heb je de goede gekozen. |
|
||||
|
||||
hahah weet ik .
ben er bij eentje wezen kijken een 2de handse maar toch deze nieuwe maar gekocht.